וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: בת 19 מתה אחרי אונס קבוצתי של ארבעה גברים

מקרה קשה נוסף מזעזע את המדינה למודת הפשעים נגד נשים, אחרי שהצעירה, ממעמד בני הדלית הנמוך, נגררה לשדה על ידי בני מעמד גבוה יותר. אחרי שנאבקה על חייה במשך שבועיים, היא מתה מפצעיה. הארבעה נעצרו, ופוליטיקאים קוראים להעמיד אותם לדין מהיר

בווידאו: הפגנה בהודו לאחר מותה של קורבן אונס קבוצתי/מתוך טוויטר

צעירה בת 19 בהודו מתה אחרי שלפי החשד נאנסה על ידי ארבעה גברים. היא פונתה לבית חולים בבירה ניו דלהי לפני שבועיים עם פציעות קשות אחרי שהותקפה ב-14 בספטמבר במדינת אוטר פרדאש. ארבעה גברים נעצרו, ורבים קראו ברשתות החברתיות לעשות צדק עם הקורבן, מבני הדלית - קאסטה ממעמד נמוך בהודו, שפירוש שמה "הטמאים". החשודים באונס משתייכים למעמד גבוה יותר.

המשטרה אמרה לתקשורת המקומית כי הארבעה גררו את הצעירה לשדה, ואנסו אותה. אחיה אמר כי לא היו שום מעצרים בעשרת הימים הראשונים שלאחר התקיפה. "השאירו אותה למות. היא נאבקה על חייה במשך 14 ימים", אמר. המשפחה אמרה כי החשוד המרכזי הטריד בקביעות בני דלית באזור שלהם.

מפלגות האופוזיציה במדינה גינו את האונס. "הממשלה צריכה לעזור למשפחה ככל שאפשר ולהבטיח עונש מהיר לאשמים בהעמדתם לדין במשפט מהיר", צייץ מייוואטי, ראש ממשלת אוטר פרדאש לשעבר המשתייך לבני הדלית. אקילש ידאב, ראש ממשלה לשעבר נוסף, אמר כי הממשלה "חסרת רגישות" מול הפשעים המבוצעים נגד נשים.

מחאה בהודו בעקבות מותה של בת 19 אחרי אונס קבוצתי 
29.920. -, אתר רשמי
בהודו דורשים צדק. מפגינים אחרי מות הנערה שנאנסה/אתר רשמי, -

המוות שלה הוביל לקריאה להפגנות ברחבי המדינה, והוא הזכיר את האונס הקבוצתי והרצח באוטובוס בניו דלהי ב-2012. הצעירה בת ה-23, שהייתה סטודנטית לפיזיותרפיה, כונתה נירבהאיה, "חסרת פחד". המקרה שלה זעזע את הודו ואת העולם, אך האלימות הקשה נגד נשים ונערות לא דעכה מאז חרף העברת חוקים נוקשים יותר ותשומת לב גדולה יותר לתופעה.

הדלית הם בני המעמד הנמוך ביותר בהודו, לאור הירככיית הקאסטות הנוקשה של הודו. למרות חוקים שנועדו להגן עליהם, הם עדיין מופלים לרעה. מספרם נאמד בכ-200 מיליון איש.

  • עוד באותו נושא:
  • הודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully