וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון ולבנת שוחחו עם האסטרונאוט רמון

21.1.2003 / 18:05

ראש הממשלה ושרת החינוך השתתפו במסיבת עיתונאים עם צוות הקולומביה; שרון מסר דרישת שלום "מירושלים בירת הנצח של העם היהודי"; לבנת הזמינה את הצוות לישראל; רמון פרגן לחברים

ראש הממשלה, אריאל שרון, ושרת החינוך, לימור לבנת, ערכו הערב מסיבת עיתונאים במהלכה שוחחו עם האסטרונאוט הישראלי, אילן רמון, השוהה בחלל.

שרון פתח ואמר לרמון: "אנו נרגשים במיוחד לשוחח איתכם מכאן כשאתם בחלל". "רציתי לדעת מה אתה רואה משם שלא רואים מכאן", שאל ראש הממשלה את רמון. "אני אספר לך מה שרואים מכאן זה באמת מדהים. כדור הארץ שלנו הוא יפהפה. מה שיותר מעניין הוא שהאטמוספירה מאוד דקה ורואים אותה זוהרת. ביום היא כחלחלה - תכלת יפה, וגם בלילה רואים אזורים מהאטמוספירה. אנחנו צריכים לשמור עליה כעל בבת עינינו".

רמון סיפר כי הוא והצוות מבצעים עשרות ניסויים. לדבריו הם עובדים "סביב השעון, 16 שעות עבודה כל ‏יום". האסטרונאוט הישראלי שיבח את צוות המעבורת: "צוות אנשים נהדר ואנחנו מרגישים פה כמעט כמו בבית. זה בסיוע יוצא מן הכלל של צוות בקרי הטיסה וכל המאמנים שלנו".

שרון ביקש מרמון שימסור "לראש המשלחת דרישת שלום, מאיתנו ירושלים בירת העם היהודי 3,000 ולנצח נצחים". ראש הממשלה הודה לנשיא בוש ולנשיא קלינטון שהחליטו על שליחת רמון לחלל. גם שרת החינוך דיברה עם רמון, והזמינה את אנשי צוות החללית לביקור בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully