וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכברוש ענק נמצא בביוב במקסיקו סיטי והבהיל למוות את המקומיים

7.10.2020 / 23:54

עובדי אגף התברואה כמעט חטפו התקף לב כשמצאו במערכת הניקוז במקסיקו סיטי חולדה ענקית בגובה של כמעט שני מטרים - שהתגלתה כבובה. תושבת האזור, אוולין לופז, לקחה בעלות על בובת העכברוש: "זה נעלם לפני שנים ואף אחד לא עזר לי למצוא אותו"

עכברושים חוגגים בחנות כלבו ביפן/יוטיוב

בדיוק כשחשבנו ש-2020 לא יכולה עוד להפתיע אותנו, תושבי מקסיקו סיטי מצאו חולדה ענקית במערכת הניקוז של העיר. לא מדובר בחולדה שמנה במיוחד, כן? אלא ביצור מהסיוטים שלכם שמגיע לגובה של כמעט שני מטרים. עובדי אגף התברואה כמעט חטפו התקף לב כשהבחינו בעכברוש העצום ממתין להם במערכת הניקוז החשוכה.

רק אחרי שאחד מהעובדים האמיצים העז לגשת ולבדוק במה מדובר, הוא גילה שמדובר בסך הכל בבובת ענק, ככל הנראה שריד לתפאורה למסיבה מצמררת במיוחד של ליל כל הקדושים. העכברוש נמצא בין 22 טונות של אשפה שנשלפו ממערכת הניקוז בעיר לאחר הסופות הכבדות שפקדו את האזור. אלו שמצאו אותו העידו שמאחר שהוא מאוד דומה למכרסם אמיתי, הם ברחו באימה.

איך הייתם מגיבים אם הייתם נתקלים בדבר כזה?

עכברוש ענק נמצא במקסיקו סיטי. Enrique Sema, Youtube, צילום מסך
עכברוש ענק נמצא במקסיקו סיטי/צילום מסך, Enrique Sema, Youtube

מאוחר יותר נודע שתושבת האזור, אוולין לופז, היא האישה הלא בריאה בנפשה שיצרה את הבובה הקריפית הזאת. לדבריה, החולדה שהתה במחסן אך ככל הנראה נשטפה לפני שנים בסופות שהיו בעיר ואף אחד לא סייע לה למצוא אותה. לא ברור מה היא מתכננת לעשות כעת אחרי ש"חיית המחמד שלה" חזרה הביתה.

עכברוש ענק נמצא במקסיקו סיטי. Enrique Sema, Youtube, צילום מסך
עכברוש ענק נמצא במקסיקו סיטי/צילום מסך, Enrique Sema, Youtube

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully