וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג זכה בבית מבודד באלסקה, אבל החלום שלהם הפך לסיוט של ממש

12.10.2020 / 0:10

אמילי ומארק ניצחו בתכנית ריאליטי של BBC וזכו בנכס שאליו אפשר להגיע רק במטוס. אלא שזמן קצר לאחר מכן הבעלים הקודם של הבית דרש אותו בחזרה

קטע מהתוכנית Win the Wilderness בה זוכים באכסניה באלסקה/BBC 2

רק באלסקה המציאות יכולה להיות יותר משונה מתוכנית מציאות - וכשהשניים מתנגשים התוצאה ממש בלתי צפוייה. זוג זכה בבית מבודד באלסקה אחרי שניצח בתוכנית ריאליטי של BBC' אלא שהחלום שהם הגשימו הפך לסיוט ומאבק ממושך אחרי שהבעלים הקודם של הנכס סירב לוותר עליו.

אמילי פאדפילד בת ה-37 ובן זוגה מארק וורנר בן ה- 53 מוויקשייר התחרו נגד חמישה זוגות אחרים על פרס שווה במיוחד - נכס בעל שלושה מפלסים. השניים עשו דברים משוגעים כדי לזכות בפרס במסגרת סדרה שנקראה "Win The Wilderness", כולל בין היתר לקפוץ לתוך מים קפואים ולמצוא ולבשל את האוכל בעצמם במקום מבודד ושומם.

זוג זכה באכסניה באלסקה. BBC, אתר רשמי
זכו בנכס, אבל לא האמינו למה שקרה להם. אמילי ומארק/אתר רשמי, BBC

אלא שלאחר שהם זכו וחתמו על שטר המכר של הנכס, הבעלים לשעבר שלו, גבר בן 78 הפציר בהם שהוא רוצה אותו בחזרה. דואן אוסי גר בבית הזה עם אשתו רנה, שנפטרה במאי אחרי ניתוח לב. השניים היו חלק מהותי מהתוכנית ואפילו בחרו בעצמם את הזוכים - מארק ואמילי שחזרו לבריטניה אחרי התוכנית, אך בגלל מגיפת הקורונה לא היו יכולים לחזור לאלסקה כדי לממש את בעלותם החוקית על הנכס.

עוד בוואלה!

בן 74 תפס את אשתו בת ה-21 בוגדת בו עם בן 60 - בתוכנית ריאליטי

לכתבה המלאה

ככה זה נראה בתוכנית

דואן אלסקה. צילום מסך, צילום מסך
דואן ואשתו רנה, שמתה במאי/צילום מסך, צילום מסך

זמר קצה אחרי מותה של רנה, דואן פיתח קשר רומנטי עם בחורה בשל אלי בלאייר, עמה הוא הצטלם בפייסבוק וטען שהוא נשוי לה. מארק ואמילי חשדו שהבחורה הזו השפיעה עליו וטענו שהוא נהיה מרוחק. הוא גם השתלח באמילי ומארק בפייסבוק שלו והתעלם מהמיילים שלהם.

אמילי ומארק מאמינים שדואן מעולם לא רצה לוותר על הנכס, אותו הוא בנה לפני 35 שנה במהלך מסע שעשה בערבות אלסקה. לבית הזה ניתן להגיע רק במטוס והזוג הזוכה, יממש במוקדם או במאוחר את זכייתו. השאלה מה יעלה בגורלו של דואן המתוסכל ואשתו החדשה - עליהם נאסר בנתיים על ידי הרשויות להתקרב לנכס.

דואן אלסקה. צילום מסך, צילום מסך
דואן ואשתו החדשה, כך לפחות הוא טוען/צילום מסך, צילום מסך

זה בית המריבה

ובנתיים דואן ממשיך לפרסם תמונות של אשתו החדשה

  • עוד באותו נושא:
  • אלסקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully