וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי ערך מסיבה בביתו - ונעצר לאחר שסירב להזדהות בפני השוטרים

עודכן לאחרונה: 12.9.2020 / 7:31

שוטרים פשטו על המסיבה של כוכב נבחרת ישראל בסביון בעקבות תלונות על רעש חריג. לפי המשטרה, הכדורגלן הפריע לשוטרים במילוי תפקידם, סירב להזדהות ואף קילל ואיים עליהם. "נגמרו האנסים והרוצחים. אין יותר אנסים?", אמר זהבי במהלך מעצרו. בתום חקירה הוא שוחרר לביתו

מערכת וואלה!

שחקן נבחרת ישראל בכדורגל ערן זהבי נעצר היום (שישי) לאחר שהפריע לשוטרים במילוי תפקידם במהלך מסיבה שערך בביתו בסביון. הכדורגלן נחקר בתחנת מסובים ושוחרר בתום החקירה. "אהבת חינם ופחות צרות עין יועילו לכל עם ישראל", אמר זהבי בצאתו מתחנת המשטרה.

בעקבות רעש שחרג מעבר לשעות המותרות בחוק הגיעו שוטרים למקום המסיבה, בה השתתפו כעשרה אנשים. לפי המשטרה, זהבי סירב להזדהות, קילל אותם ואף הפנה לעברם איומים. על פי החשד, השוטרים רצו להחרים את ציוד ההגברה, אך זהבי סירב. השוטרים הודיעו לו כי הוא מעוכב לחקירה, אך הכדורגלן סירב ובשל כך נעצר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עו"ד עדי כרמלי וזהבי עם שחרורו מתחנת המשטרה, הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתיעוד מתוך מעצרו אמר זהבי: "על רעש בין 16:00-14:00 הביאו ארבעה שוטרים. כל הכבוד. נגמרו האנסים, הרוצחים. אין יותר אנסים?". בנוסף אמר לשוטרים: "אתם מכירים אותי, אני לא צריך להזדהות בפניכם".

גורם המעורה בפרטי החקירה אמר כי בשבועיים האחרונים משטרת מסובים הגיעה חמש פעמים לביתו של שחקן הכדורגל בשל תלונות שכנים על רעש.

עוד בוואלה!

ירדן שועה הפר בידוד, מכבי חיפה נקנסה ב-30 אלף ש"ח: "זלזול מחפיר"

לכתבה המלאה
תיעוד מתוך מעצרו של ערן זהבי שערך מסיבה בביתו בסביון - ונעצר לאחר שסירב להזדהות בפני השוטרים. 11 בספטמבר 2020. אתר רשמי, אתר רשמי
סירב להזדהות בפני השוטרים ונעצר. זהבי ברגע המעצר/אתר רשמי, אתר רשמי
תמונה מתוך המסיבה שארגן ערן זהבי בביתו בסביון, בה נעצר לאחר שהפריע לשוטרים. 11 בספטמבר 2020. האינסטגרם של ערן זהבי, אתר רשמי
תמונה מתוך המסיבה שהעלה זהבי לסטורי באינסטגרם/אתר רשמי, האינסטגרם של ערן זהבי

עו"ד עדי כרמלי המייצג את ערן זהבי הביע מורת רוח כלפי פיקוד המשטרה על אופן טיפולה באירוע. מקורביו של זהבי אמרו לוואלה! NEWS כי "השיחה בינו לבין השוטר בתוך הבית התנהלה בנעימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully