וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו ורעייתו יטוסו לארה"ב במטוס פרטי: "חשש שרה"מ יידבק בקורונה"

10.9.2020 / 23:01

לשכת נתניהו אישרה כי הזוג נתניהו ושני בניהם יטוסו לטקס החתימה על הסכם הנורמליזציה עם איחוד האמירויות בנפרד משאר המשלחת הישראלית. "הגורמים המקצועיים הנחו שראש הממשלה יטוס במטוס נפרד מהטיסה שבה יהיו יותר מ-70 איש", נמסר מטעם נתניהו

בווידאו: נתניהו מודיע שטיסות ישראליות יוכלו לטוס מעל סעודיה/עריכה: ניר חן

לשכת ראש הממשלה אישרה הערב (חמישי) כי ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה יטוסו בשבוע הבא לארצות הברית לטקס החתימה על הסכם הנורמליזציה עם איחוד האמירויות במטוס פרטי ובנפרד משאר המשלחת הישראלית. דובר משפחת נתניהו אישר גם כי בניהם של בני הזוג נתניהו - יאיר ואבנר - יצטרפו לטיסה של הוריהם במטוס הפרטי. על הטיסה החריגה של בני הזוג נתניהו פורסם לראשונה בחדשות 13 מוקדם יותר הערב.

דוברת ראש הממשלה שיר כהן מסרה כי "מפאת החשש שראש הממשלה ידבק בקורונה בטיסה בה יהיו יותר מ-70 איש, הנחו הגורמים המקצועיים שראש הממשלה יטוס במטוס נפרד שמדינת ישראל נוהגת להשתמש בו מעת לעת". היא הוסיפה כי "העלות הכוללת של טיסת שני המטוסים לוושינגטון היא 50% פחות מעלות הטיסה הקודמת לוושינגטון במטוס אחד".

בנימין נתניהו ושרה נתניהו ממריאים לביקור בצרפת, 30 ביוני 2017. קובי גדעון, לע"מ, לשכת העיתונות הממשלתית
המשפחה תגיע במטוס פרטי. ראש הממשלה ורעייתו/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון, לע"מ

עוד הוסיפה הדוברת כי "סמנכ"ל ביטחון וחירום במשרד ראש הממשלה אלון חלווה, שהינו אחראי על ההתמודדות עם הקורונה במשרד ראש הממשלה, הוא שהנחה על הטיסה הנפרדת של בני הזוג נתניהו במטוס הפרטי".

עופר גולן דובר משפחת נתניהו מסר: "יאיר ואבנר נתניהו יצטרפו לטיסה לארצות הברית. משפחת נתניהו מכסה את עלויות הטיסה מכיסה, על פי התעריף המקובל שקובע חשב משרד ראש הממשלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully