וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מהשבוע הבא: יוון תאפשר כניסת תיירים מישראל ללא הגבלה

7.9.2020 / 14:49

שר החוץ של יוון עדכן את השר אשכנזי בהחלטת ממשלתו, לפיה תתאפשר הגעת ישראלים למדינה ללא הגבלה, בכפוף להצגת בדיקת קורונה - 72 שעות לפני הטיסה. ההחלטה תיכנס לתוקף בעוד כשבוע

בווידאו: שר החוץ היווני על הסכם חידוש הטיסות עם ישראל/דוברות משרד החוץ

יוון תאפשר כניסת ישראלים כניסת תיירים ואנשי עסקים מישראל ללא הגבלה, בכפוף להצגת בדיקת קורונה 72 לקראת הטיסה. שר החוץ של יוון, ניקוס דנדיאס, עדכן היום (שני) את שר החוץ גבי אשכנזי בנוגע להחלטה שקיבלה ממשלת יוון בנושא. ההחלטה תיכנס לתוקף ב-15 בספטמבר.

אשכנזי הודה לעמיתו ובירך על השותפות האסטרטגית בין המדינות. "העובדה שיוון היא המדינה הראשונה שפותחת שעריה בעידן הקורונה היא הוכחה לברית החזקה בין המדינות", אמר. "מערכת היחסים בין יוון לישראל מהווה דוגמה לכך ששיתוף פעולה ושיח ישיר בין מדינות הוא הדרך הבטוחה לשגשוג כלכלי".

חוף קלפטיקו האי מילוס יוון. Shutterstock, ShutterStock
כניסת ישראלים תתאפשר ללא הגבלה. האי מילוס ביוון/ShutterStock, Shutterstock

שרת התחבורה מירי רגב הצטרפה לברכות. "המשך פתיחת יוון לתיירות ישראלית ללא הגבלה היא בשורה חשובה לתושבי ישראל שביקשו מאיתנו להרחיב את היעדים לנסיעה ומוכיחה כי המדיניות המדורגת והאחראית שבה נקטנו לפתיחת השמיים הייתה נכונה", אמרה. "תודתי לשר החוץ גבי אשכנזי וצוות משרד החוץ שעמלים כבר כעת על פתיחת יעדים נוספים".

עוד בוואלה!

600 תיירים בשבוע, 4 יעדים: ישראל ויוון סיכמו על חידוש הטיסות

לכתבה המלאה

"למצוא את המתווה הנכון"

במהלך היום קיים שר החוץ הערכת מצב בנוגע להמשך מדיניות פתיחת השמיים לתיירים, אנשי עסקים וסטודנטים ישראלים היוצאים לחו"ל. בדיון השתתפו מנכ"ל משרד החוץ, שגרירים ישראלים ממדינות יעד פוטנציאליות לתיירות ישראלית ונציגים ממשרד התחבורה, התיירות, הבריאות ומרשם האוכלוסין.

שר החוץ גבי אשכנזי בברלין, גרמניה, 27 באוגוסט 2020. AP
"למצוא את הדרך ליעדים נוספים". אשכנזי/AP

"אנו מחוייבים לנסות ולמצוא את המתווה הנכון לקיים שגרה בצל הקורונה שתמשיך ללוות אותנו, לרבות סוגיית התיירות היוצאת והנכנסת", אמר אשכנזי. "יחד עם משרד התחבורה, התיירות ומשרד הבריאות עלינו למצוא את הדרך להמשיך לפתוח יעדים נוספים. אני מצפה מכלל השגרירים להעמיד משימה זו בראש סדרי העדיפויות שלכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully