וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצרפת מזועזעים: עשרות סוסים נטבחים ברחבי המדינה

המשטרה מנהלת מצוד אחרי שני חשודים, אחרי תקיפה נוספת של סוס, ו-40 שוטרים הועברו במסוק לחווה באזור דיז'ון. לא ברור אם אדם אחד אחראי לכך ומה המניע, אך הרשויות מבטיחות לתפוס את האחראים. 'ברבריות אכזרית"

סוס שנפצע בחווה בפרה-או-בוואה, צרפת, 7 בספטמבר 2020. רויטרס
"האם זו כת?". אחד הסוסים שהותקפו, היום/רויטרס

משטרת צרפת מנהלת מצוד אחרי שני חשודים אחרי סדרת תקיפות נוספת נגד סוסים במדינה. כ-40 שוטרים נחתו אתמול (ראשון) עם מסוק בעיירה לוסן, שליד דיז'ון, אחרי שבעלי חווה מקומית הזעיק את המשטרה כשהבחין באורות בשדה שלו במהלך הלילה. הסוס נפצע במותניים שלו, אך מצבו לא חמור.

עשרות סוסים נהרגו או נפצעו ברחבי המדינה בשנה האחרונה בגל של תקיפות שעורר סערה ציבורית. לחלק מהסוסים נחתכו האוזניים, ואחד נמצא מבותר. המשטרה לא יודעת מדוע הם מותקפים ואם זה אדם אחד, או שיש גם חקיינים.

בחודש שעבר פרסמה המשטרה קלסתרון של אדם לפי תיאורים שנמסרו אחרי תקיפת סוס ביון, מצפון-מערב לדיז'ון. שר החקלאות ג'וליאן דנורמנדי הבטיח כי האחראים יועמדו לדין.

"כל זרועות המדינות גויסו כדי לעשות צדק", אמר במהלך סיור בעיירה בסנט-אוסב שבמרכז צרפת, אחרי שסוס אותר שם עם אוזן חתוכה. "זה ללא ספק עבודה מקצועית, הם פועלים עם טכניקה ברמה מסוימת".

סרז' לקומט, נשיא פדרציית רוכבי הסוסים, ליווה את השר במהלך הביקור שלו. "זאת ברבריות אכזרית מסוג שלא ראינו כמותה לפני כן", הוא אמר לסוכנות הידיעות הצרפתית. "האם זאת כת? אכזריות כלפי בעלי חיים מובילה לאכזריות כלפי בני אדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully