וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוט בן 3 טבע בבריכה פרטית בבית בפרדס חנה כרכור; מצבו קשה

עודכן לאחרונה: 30.8.2020 / 17:39

חובשי מד"א הגיעו לבית במועצה המקומית ופינו את הפעוט כשהוא מורדם ומונשם למרכז הרפואי הלל יפה בחדרה. כוח המשטרה פתחו בבדיקת נסיבות האירוע. מחקירה ראשונהית עלה כי נכנס לבדו לבריכה ללא השגחת הוריו

בווידאו: פרמדיק מד"א מעדכן על טביעת פעוט בבריכה בפרדס חנה-כרכור/צילום: מד"א, עריכה: איתי עמרם

פעוט בן שלוש טבע היום (ראשון) בבריכה פרטית בבית בפרדס חנה כרכור, ומצבו מוגדר קשה. חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו את הפעוט למרכז הרפואי הלל יפה בחדרה כשהוא מורדם ומונשם. כוחות משטרה הגיעו לבית ברחוב השאננים במועצה המקומית, והחלו בבדיקת נסיבות האירוע.

מחקירה ראשונית עולה כי הפעוט בילה עם הוריו בבית סבתו וככל הנראה התנתק בשלב מסוים מהוריו ונכנס לבדו לבריכה. מדובר בבריכה מפלסטיק לא יצוקה באדמה.

חובש מד"א משה לוי סיפר כי "כשהגענו למקום הובילו אותנו לחצר הבית בסמוך לבריכה ראינו שמעניקים טיפול רפואי ראשוני בהדרכה טלפונית של מוקד מד"א. הפעוט היה בהכרה מעורפלת וביצענו בדיקות רפואיות, הוא סבל ממצוקה נשימתית, הרדמנו והנשמנו אותו ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה ויציב".

זירת טביעת הפעוט בבריכה פרטית בפרדס חנה- כרכור 30 באוגוסט 2020. תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
"היה בהכרה מעורפלת". זירת הטביעה/אתר רשמי, תיעוד מבצעי מד"א

לפני כשבועיים פעוט בן שנתיים נפגע באורח אנוש מטביעה בבריכה פרטית בבית במושב שדות מיכה שבמועצה האזורית מטה יהודה. צוותי מד"א שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully