וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתסתיים כבר! החתן לכלך על שנת 2020 - וחטף מכת ברק

31.8.2020 / 0:35

בני זוג ממסצ'וסטס דחו את חתונתם כבר 4 פעמים בעקבות התפרצות נגיף הקורונה והחליטו שהפעם הם מתחתנים ויהי מה. בדיוק כשהחתן הזכיר בנאומו ששנת 2020 "לא הייתה שנה טובה במיוחד" - ברק הכה באזור וגשם שוטף החל לרדת. מאוחר יותר סיפר: "לאמא אדמה חוש הומור מעוות"

החתן לכלך על 2020 - ואז ברק פגע בו/Instagram/asawitsky

2020 תחרט בדפי ההיסטוריה כשנה הגרועה ביותר שעברה על הדור שלנו, אך עד שהיא לא מסתיימת - אולי כדאי להיות זהירים כשאנחנו מדברים עליה. בני זוג ממסצ'וסטס, שדחו את חתונתם ארבע פעמים בעקבות התפרצות נגיף הקורונה, כמעט ולא שרדו גם את הניסיון החמישי. ב-22 באוגוסט, מול 30 מוזמנים, נישאו אהרון סוויצקי וכלתו, דניס, על שפת אגם במריון, מסצ'וסטס. בעת החלפת הנדרים, בחר אהרון להזכיר עד כמה השנה הזאת הייתה בלתי נסבלת לכולנו - וכמעט שילם על זה בחייו (טוב, קצת הגזמנו אבל מה שקרה שם באמת הזוי).

בסרטון שפרסם בעמוד האינסטגרם שלו וצולם ע"י בן דודו, נראה החתן אומר: "בואו נודה בזה, 2020 לא הייתה השנה הטובה ביותר". שניות ספורות לאחר מכן, ברק מכה ממש מאחוריו, כמה שנראה כמו נקמתה של אמא אדמה. ברגע זה ניתן לראות את הבעת הפנים המופתעת של דניס ולאחר שההלם הראשוני התפוגג, היא והאורחים החלו לצחוק מהאירוניה. מיד אחר כך החל גם לרדת גשם, אך למרבה המזל החתן והכלה סיימו לחלוק נדרים ולהינשא לפני שהגשם תפס אותם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

"לאמא אדמה יש חוש הומור מעוות", כתב אהרון לצד הסרטון. "למרבה המזל אף אחד לא התחשמל וסיימנו את הנדרים לפני שהגשם התחיל!". בראיון ל-WHDH, אישר סוויצקי כי הוא ואשתו תכננו להינשא ביוני, אך נאלצו לדחות את החתונה ארבע פעמים עקב התפשטות נגיף הקורונה. לבסוף הם החליטו להינשא ב-22 באוגוסט והסכימו שלא יתנו לשום דבר להרוס להם את החתונה. "כשקבענו את מועד החתונה החדש, אמרנו 'לא משנה מה יקרה אנחנו מתחתנים'. יכול להיות שבסוף נהיה שם רק שנינו, אבל אנחנו מתחתנים ביום שקבענו ויהיה מה".

צפו בקטע המלא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully