וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגבר שלא הסתפר או שטף את שיערו כבר 80 שנה כי הוא חושש שזה יהרוג אותו

15.9.2020 / 23:59

נגואן ואן צ'יין, הגרסה הויאטנמית של שמשון הגיבור, מאמין ב"דת הקוקוס" ולא הסתפר מזה 80 שנה - ומאמין שהוא ימות אם רק יסרק או ישטוף את השער שלו. שיערו מגיע ל-5 מטרים והריח שיוצא ממנו - אלוהים ישמור

ל"רפונזל האמיתית", אלנה קרבצ'נקו, יש שיער באורך 1.80 מ'/TrippyTube

זוכרים איך בכינו שהמספרות סגורות כי קצת ארך לנו השיער? אז קבלו פרופורציות: נגואן ואן צ'יין מוייטנאם לא הסתפר כבר כמעט 80 שנה. למעשה היום הוא בן 92 ומהרגע שפרש מבית הספר בגיל 12 הוא החליט שהוא לא נותן למספריים להתקרב לשיערו. כיום השיער שלו הוא רסטה אחת גדולה שמגיעה לאורך של חמישה מטרים. בניגוד לכל מיני מאריכי שיער שוברי שיאי גינס, נגואן לא עושה זאת כדי להרשים מישהו אלא פשוט כי הוא מאמין שהוא ימות ברגע שיעז לגעת בשיערו.

האיש שסירב להסתפר במשך 80 שנה. רויטרס
האיש שסירב להסתפר במשך 80 שנה/רויטרס

נגואן מדרום הדלתא של נהר המקונג, כ-80 ק"מ מערבה להו צ'י מין, מאמין באמונה מיושנת המכונה "דואה", דת הקוקוס, על שם מייסדה שטען שהוא ניזון אך ורק על קוקוס כדי לשמר את כוחו. האמונה נאסרה בווייטנאם ומוגדרת כשקרית, אולם נגואן מאמין בה בלב שלם אחרי שלדבריו אלוהים נגלה בפניו. "אני מאמין שאם אסתפר, אמות. אני לא מעז לשנות בשיער שלי שום דבר, אפילו לא לסרק אותו", הוא אמר לרויטרס, "אני רק מטפח אותו, מכסה אותו בצעיף כדי שיישאר יבש ונקי ודואג שיראה נחמד."

האיש שסירב להסתפר במשך 80 שנה. רויטרס
הוא מאמין שברגע שיספר או אפילו יסרק את שיערו - הוא ימות/רויטרס

נגואן, הסוגד לתשעה כוחות ושבעה אלים, מאמין שהוא "נקרא משמים" לגדל את שערו, שאותו הוא אוסף תחת טורבן כתום. הוא נדרש להסתפר בבית הספר, אך פרש אחרי כיתה ג' והחליט שלא להסתפר, לסרק או לשטוף את שיערו שוב לעולם. "אני זוכר שהשער שלי היה שחור, עבה וחזק. סירקתי אותו והתרתי קשרים ממנו כדי שיישאר חלק", אמר, "אבל כשקיבלתי את הקריאה מהכוח האלוהי, ידעתי מיד שנבחרתי. נגעתי בשערי ובין לילה הוא הפך להיות ממש נוקשה. הוא נצמד חזק לראש שלי והפך להיות גוף זר משלו".

האיש שסירב להסתפר במשך 80 שנה. רויטרס
בנו טוען שראה אדם שמת לאחר שהסתפר ולכן מאמין באמונתו של אביו/רויטרס

בנו החמישי של נגואן, לום, מסייע לו להתקיים עם השיער הארוך שלו. גם הוא מאמין בקשר שבין שיער לתמותה, לאחר שראה גבר שהלך לעולמו כשניסה לחבר מחדש את שיערו החתוך בחוט. "הדברים האלה נראים פשוטים אבל הם מקודשים", אמר לום בן ה-62, "בריאותו של אבי חשובה לי ולכן אעשה הכל כדי לשמור על שיערו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully