וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה באיטליה: לראשונה זה 3 חודשים - יותר מאלף נדבקים בקורונה ביממה

23.8.2020 / 16:35

מאז חודש מאי, עם תחילת ההקלות על הסגר, לא נרשמו מספרים כאלו. עם זאת, בממשלה הבהירו כי הם לא שוקלים לסגור מחדש את המדינה. "מערכת הבריאות התחזקה מאוד", הדגיש שר הבריאות. לדבריו, מספר המיטות ביחידות לטיפול נמרץ הוכפל מאז תחילת המגיפה

צילום: רויטרס, עריכה: ירדנה עבודי-פוקס

יותר מאלף נדבקים חדשים בקורונה נדבקו ביממה האחרונה באיטליה, לראשונה מאז תחילת ההקלות על הסגר ההרמטי בחודש מאי. עם זאת, שר הבריאות, רוברטו ספרנצה, הבהיר היום (ראשון) כי הממשלה לא שוקלת סגר חדש למרות העלייה המתמשכת בחודש האחרון.

אתמול נרשמו 1,071 מקרים חדשים במדינה, אחת הנפגעות הקשות ביותר מהמגיפה ביבשת. יותר מ-35 אלף בני אדם מתו באיטליה מאז תחילת ההתפרצות, אל שר הבריאות אמר לעיתון לה סטמפה: "לא יהיה לנו סגר חדש". הוא אמר כי לא ניתן להשוות את המצב הנוכחי למה שהתרחש בפברואר ובמרץ, כשהמחלה השתוללה והיה קשה לאתר ולבודד חולים.

אנשים עם מסיכות ליד מזרקת טרווי, רומא, איטליה, 22 באוגוסט 2020. רויטרס
אנשים עם מסיכות ליד מזרקת טרווי ברומא, אתמול/רויטרס

"אני אופטימי, אם כי שקול. מערכת הבריאות הלאומית שלנו התחזקה מאוד", אמר. ספרנצה הוסיף כי איטליה הכפילה את מספר המיטות ביחידות לטיפול נמרץ בבתי החולים. בנוסף לכך, מספר הנדבקים נותר נמוך בהשוואה לספרד ולצרפת, וגם מספרי המתים נמוכים.

בריאיון נפרד לעיתון קוריירה דלה סרה, אמרה סגנית שר הבריאות, סנדרה זמפה, כי היא משוכנעת שלא יהיה סגר כלל ארצי נוסף. עם זאת, היא לא שללה את האפשרות להטלת מגבלות באזורים שיש בהם זינוק במספר הנדבקים בקורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully