וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רחפן של צה"ל נפל בשטח לבנון; אין חשש לדליפת מידע

22.8.2020 / 23:49

דובר צה"ל אישר כי כלי הטיס נפל במהלך פעילות מבצעית בגבול. קודם לכן דווח ברשת אל-מנאר כי חיזבאללה הפיל כלי טיס של צה"ל מעל שמי הכפר עייתא א-שעב שבדרום המדינה

בווידאו: נסראללה מאיים בתגובה למות פעיל חיזבאללה בתקיפה בסוריה/צילום: רויטרס

רחפן של צה"ל נפל הערב (שבת) בשטח לבנון במהלך פעילות מבצעית בגבול לבנון. דובר צה"ל מסר כי אין חשש לדליפת מידע. זאת, לאחר שברש אל-מנאר דווח כי חיזבאללה הפיל היום כלי טיס לא מאויש של צה"ל מעל שמי הכפר עייתא א-שעב שבדרום המדינה.

אירוע דומה בו רחפן של צה"ל נפל בשטח לבנון במהלך פעילות מבצעית אירע בסוף החודש שעבר. האירוע מגיע ברקע המתיחות הביטחונית הקיימת בצה"ל בגבול הצפון, בעקבות סדרת אירועים שהתרחשו לאחרונה באזור. בין האירועים, ירי לעבר רמת הגולן, שנענה במתקפה של חיל האוויר בדרום סוריה. עוד לפני כן, בוצעה בסוריה מתקפה שיוחסה לישראל בפרסומים זרים, בה נהרגו כחמישה בני אדם, בהם פעיל חיזבאללה.

רחפן של צה"ל שהופל בשטח לבנון. -, אתר רשמי
הרחפן שנפל בשטח לבנון, היום/אתר רשמי, -

מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, הבטיח בחודש שעבר כי הארגון יגיב בעקבות מותו של אחד מפעיליו בתקיפה סמוך לדמשק בחודש יוני, שיוחסה לישראל. "היה ידוע לישראלים שלא נשתוק על זה", אמר. "מהיום הראשון התקבלה החלטה להגיב. התגובה שלנו תשרטט מחדש את מאזן העימות".

"יש כללי משחק ואנחנו שומרים עליהם", אמר נסראללה ואף ציין את ההיערכות בישראל לקראת האפשרות שחיזבאללה יגיב. "אנחנו נעבוד לפי אותם כללים באופן רציני". הוא התייחס לסיכול החדירה בהר דוב, ואמר כי "מה שקרה בגבול, הוא רק חלק מהעונש. ההחלטה להגיב בעינה עומדת - והתגובה היא רק שאלה של זמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully