וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד כי המיליארדר הרומני שנקשר לשוד האומנות הגדול בהולנד הורעל במועדון מין ע"י המאהבת שלו

25.8.2020 / 0:02

המיליארדר הרומני בעל אוסף מכוניות הספורט שנקשר לשוד האומנות הגדול ברוטרדם נמצא מת ברכבו בסמוך למועדון סקס. החשודה העיקרית היא אחת המאהבות האוקראיניות שלו שעל פי החשד שפכה רעל למשקה שלו

דוברת משטרת דוברוג'ה עם פרטים על רצח המילארדר/Anamaria Stoica purtător de cuvânt ISU Dobrogea, despre bărbatul decedat în condiții suspecte

קונסטנטין דינסקו, מיליארדר בן 69, שנחשד במעורבות בשוד הגדול במוזיאון האמנות ברוטרדם, בו נגנבו יצירות של פבלו פיקאסו, אנרי מאטיס וקלוד מונה בשווי 65 מיליון דולר - נמצא ב-9 באוגוסט כשהוא מעולף ברכבו לצד מועדון מין בו שהה עם שתיים מהמאהבות שלו - ומותו נקבע ימים ספורים לאחר מכן בבית החולים. על פי דו"ח החקירה של המשטרה, דינסקו נפטר זמן קצר לאחר שפגש בשתיים מהמאהבות שלו במועדון הסקס וככל הנראה הורעל למוות בידי אחת מהן - המאהבת האוקראינית האהובה עליו.

בתקשורת המקומית דווח שהמיליארדר הרומני כונה "ברון המותרות" על אוסף מכוניות הספורט שלו, שכלל למבורגיני חד פעמי. הוא היה גם חובב אמנות ידוע ושמו נקשר למקרה שוד חמור במוזיאון האמנות קונסטאל ברוטרדם, הולנד, שבוצע על ידי חבורה של גנבים מרומניה. המשטרה מאמינה כי הציורים נגנבו במטרה למכור אותם לדינסקו. עבודות של כמה מהאמנים המפורסמים בעולם נלקחו בפשיטה ב-2017, כך דווח ה- Daily Beast. הם כללו את ה-"Tete d'Arlequin" של פבלו פיקאסו, את ה-"La Liseuse en Blanc et Jaune" של אנרי מאטיס ואת ה-"Charing Cross Bridge" של קלוד מונה. הציורים מעולם לא נמצאו, אולם ארבעה אזרחים רומנים נעצרו בחשד לגניבה. אמו של אחד העצורים, ראדו דוגארו, העידה כי שרפה את הציורים בתנור העץ שלה כדי לנסות להגן על בנה לאחר מעצרו. בהמשך חזרה בה מהצהרתה לאחר שחלק מיצירות האמנות הופיעו בשוק השחור, כך דווח בבלוג Art Hostage. על פי הדיווחים, בביתו של דינסקו, שעוצב כמו מוזיאון, היו חדרים סודיים לאמנות הגנובה וגלריות ליצירות שרכש באופן חוקי. עם זאת, הוא מעולם לא עמד בפני אישומים בגין מעורבות בשוד ההולנדי.

הדיווחים המוקדמים הצהירו כי דינסקו חש ברע בביתו שבאגם סנגוב ברומניה ב-9 באוגוסט. אולם, לחוקרים נודע מאוחר יותר כי הוא למעשה התמוטט במכוניתו בסמוך למועדון סקס. מותו נקבע ב-15 באוגוסט לאחר ששהה מספר ימים בטיפול נמרץ בבית חולים בבוקרשט.

שוטרים חוקרים כעת כחשד לפיו הוא הורעל על ידי המאהבת אוקראינית האהובה עליו. "השמועה היא שהוא היה עם אישה מאוקראינה והיא הכניסה משהו למשקה שלו", נכתב בדו"ח החקירה. מקום הימצאה של החשודה אינו ידוע. עוד דווח כי לעיתים קרובות דינסקו נהג לשכור בערב אחד שתי עובדות מין או יותר וביקר לעיתים תכופות במספר מועדוני סקס. בדיווחים נמסר כי המשטרה ברומניה מתייחסת למותו כ"מקרה חשוד" ובודקת האם ציורים כלשהם באוסף שלו נעלמו.

צפו בדיווח של הטלוויזיה הרומנית:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully