וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד הבריאות מבטל את אזהרת הביקור בירכא: "הסיכון למבקרים הופחת"

במשך חמישה ימים נאסרה הכניסה למי שאינו מתגורר ביישוב, לאחר שמספר החולים במקום עמד על 280. בהודעת משרד הבריאות נמסר כי בפעילות של גורמי ביטחון ורפואה ובסיוע נכבדי העדה הדרוזית, חלה ירידה בתחלואה. "מודל לטיפול נכון ומשותף של כלל הגורמים"

בווידאו: בעקבות התחלואה בקורונה משרד הבריאות קרא להימנע מלהגיע לירכא/צילום: יואב איתיאל

משרד הבריאות הודיע היום (רביעי) כי אזהרות הביקור בירכא בוטלו לאור הירידה ברמת התחלואה ביישוב. במשך חמישה ימים נאסרה הכניסה לירכא למי שאינו מתגורר ביישוב, לאחר שמספר החולים במקום עמד על 280.

בהודעת משרד הבריאות נמסר כי במהלך הימים האחרונים התקיימה פעילות משולבת של גורמי ביטחון ורפואה לצד נכבדי העדה הדרוזית בכדי לזהות תחלואה בקורונה ולקטוע שרשראות הדבקה. "הפעילות כללה פתיחת דרייב אין ייעודי והגברה בפעילויות אכיפה. בזכות היענות התושבים באיזור נבדקו 2,085 מתושבי האזור. בדיגום אובחנו 75 חולים מאומתים שזיהויים אפשר ביצוע חקירות ובידוד החולים ואנשים שבאו במגע איתם.

עוד נמסר כי "תוצאות אלו מעידות על הפחתת סיכון למבקרים ומשרד הבריאות מבטל את אזהרת הביקור לישוב. ירכא מהווה מודל לטיפול נכון ומשותף של כלל הגורמים, תוך גילוי אחריות אישית של האזרחים ומנהיגי היישוב".

בעקבות התחלואה בקורונה: משרד הבריאות קרא להימנע מלהגיע לירכא 14.08.20. יואב איתיאל
עמדת בידוק בירכא, השבוע/יואב איתיאל

"שיפור דרמטי בהורדת התחלואה ובהורדת קצב ההדבקות בירכא", הודיעה היום המועצה המקומית, שמסרה כי מנתוני רופאת המחוז של משרד הבריאות עולה שמתוך 1,071 תושבי ירכא שנבדקו משבת נמצאו 43 חולים, "נתון שמעיד על ירידה דרמטית בקצב התחלואה".

אלי רגב, ראש המועצה הממונה בירכא אומר בעקבות הודעת משרד הבריאות כי מאמצי ההסברה, האכיפה ושמירה על ההנחיות ימשכו על מנת לשמור בקפדנות על בריאות הציבור בירכא. אנו קוראים לציבור לחזור לירכא בירת השופינג של המדינה ולהנות מהאטרקציות שיש ביישוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully