וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם חזרה לביתה ותפסה את המטפלת מניקה את התינוק שלה

29.9.2020 / 23:41

המטפלת בת ה-20 נתפסה על חם והתנצלה, אך לאחר בדיקה במצלמות האבטחה מסתבר שזו לא היתה הפעם הראשונה. האם: "לפני כן סיפרתי לה שיש לי בעיות בייצור החלב, היא טענה שהיא רצתה לעזור לי"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

האם מסיבות הנקה הן הטרנד האימהי הבא?/מערכת סיפור בדקה

אמא באוסטרליה קיבלה את השוק של החיים שלה אחרי שחזרה הביתה וגילתה שהמטפלת שלה מנסה להניק את תינוקה בן ה-10 חודשים. המטפלת תועדה במצלמות האבטחה של הבית כשהיא עושה את הפעולה המטרידה הזו בחדר השינה של המעסיקים שלה.

בפוסט חושפני שהעלתה ל"רדיט", האמא סיפרה שהיא נדהמה לגלות את המטפלת שהיא שכרה מנסה להניק את תינוקה בחשאיות. האמא נהגה להיפתח בפני המטפלת ושיתפה אותה בהרגלי ההנקה שלה ובבעיות שלה בנושא, אבל לא האמינה שהמטפלת בת ה-20 תנסה להניק בעצמה את התינוק. המקרה הזה מדאיג במיוחד לאור העובדה שהמטפלת הזו שמרה גם על בתם בת ה-5 של בני הזוג.

אישה מניקה תינוק בלילה. ShutterStock
הניקה את התינוק בחשאיות/ShutterStock

"במהלך שיחה שקיימנו לפני שבועיים בערך,ציינתי באוזנייה שאני לא מצליחה לייצר הרבה חלב", התוודתה האם, "מה שאילץ אותי להשתמש בתחליפי חלב. היא (המטפלת) היתה מאוד סימפטית וסקרנית לגבי הסיטואציה ואני שמחתי לענות לה על כל השאלות שלה בנושא".

"רציתי לראות מה קורה עם הקטן שלי אז החלטתי להגיח הביתה מוקדם יותר", היא כתבה, "המטפלת ישבה על על המיטה שלי כשהיא מנענעת את התינוק ומנסה להניק אותו. זה כמעט גרם לי להקיא. זה כל כך לא ראוי מבחינתי. החלטתי לחכות לפני שאתעמת איתה על כך וכששאלתי אותה על זה היא ממש התנצלה. היא אמרה שהיא רצתה לעזור לי בגלל הבעיה שלי עם החלב ושהיא לא התכוונה למשהו רע".

עוד בוואלה!

"אישה טענה שאני מניקה את הבת שלי כדי לגנוב ולפתות את בעלה"

לכתבה המלאה

הפוסט של האם

האם קיבלה את ההתנצלות, אך הבינה לאחר מכן שזה לא היה מקרה חד פעמי. "עברתי על הקלטות קודמות מהמצלמות בבית והבנתי שהיא ניתקה את המצלמה בכל פעם שהיא נכנסה לחדר השינה שלי ואז חיברה אותה כשהיא יצאה. אחרי שראיתי את ההקלטות הבחנתי שהיא עשתה עוד דברים מוזרים כמו ללבוש את הבגדים של הבת שלי, או להשאיר את התינוק שלי בחצר לבד".

האם התוודתה שהיא ובעלה היו מזועזעים מהמקרה ושהיא פיטרה את המטפלת ולקחה כמה ימי חופש כדי להשגיח מקרוב על התינוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully