וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצטלמה בביקיני נועז בבריכה מלאה בילדים ועוררה סערה

30.8.2020 / 0:15

נופשת הצטלמה עם ישבן כמעט חשוף לגמרי בבריכה מלאה בילדים וברשת ממש לא אהבו את זה. "צריך לקנוס אותה. לא מספיק שהילדים מסתכלים. גם הגברים מהופנטים ממנה"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

אשה מצטלמת בצורה נועזת בבריכה מלאה בילדים/Twitter/influenceritw

נופשת עוררה דיון חריף ברשת לאחר שתועדה במצלמה כשהיא שורצת בבריכה ומצטלמת עם ישבן כמעט חשוף לגמרי בזמן שילדים קטנים נמצאים סביבה. הסרטון נצפה יותר מ-100 אלף פעמים והוליד ויכוח חריף - האם היא הגזימה או שמא זו זכותה להצטלם כך כל עוד היא אינה עירומה?

בסרטון ששותף בטוויטר ע"י "משפיעים בטבע", נראית הנופשת נשענת על צד בריכת השחייה העמוסה בילדים ועושה פוזות לצילום בזמן שחברתה הטובה מצלמת אותה עבור תמונת אינסטגרם נועזת במיוחד. הצופים חשבו בהתחלה שהנופשת עירומה אך למעשה היא לובשת ביקיני זעיר וחוטיני תואם. עבור התמונה היא הרימה מעט את ישבנה מעל המים כשחברתה מצלמת אותה מלמעלה. בסרטון נראים כמה מהמתרחצים בוהים בה מהצד.

צפו בקטע:

לא ברור היכן או מתי צולם הסרטון אך הוא עורר רגשות מעורבים אצל הצופים. חלק זעמו וטענו כי יש להעניש את הנופשת בגלל החשיפה המגונה. אחד הצופים כתב: "זה אף פעם לא בסדר שמבוגרים חושפים את עצמם ליד ילדים בקטע מיני. האישה הזאת צריכה לעמוד לדין על מעשיה". שני הוסיף: "זה גס וצריך לקנוס אותה. ילדים קטנים צופים בזה... גם הגברים מסתכלים". אחרים הגנו עליה וטענו שיש לה את הזכות המלאה להצטלם בבריכה כפי שתרצה כל עוד היא לא עירומה. אחד כתב: "היא לובשת בגד ים. לילדים לא באמת אכפת".

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully