וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזהרת צפייה: גבר הימם באגרוף את אשתו והיכה את שני ה"מאהבים שלה"

7.9.2020 / 0:12

הבעל הזועם תועד במצלמות האבטחה של מסעדה בסין כשהוא תוקף את אשתו וגורם לה לאבד את ההכרה. לאחר מכן הוא התפנה לפרוק את זעמו בשני הבחורים שישבו לידה. זהירות - קשה לצפייה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

גבר מכה את אשתו לאחר שתפס אותה עם גבר אחר/ASIA WIRE

אף גבר לא אוהב לראות את אשתו "בוגדת", אבל התיעוד הבא שמגיע מסין מראה תגובה קיצונית, פלילית ואלימה במיוחד של ה"נבגד", שבסך הכל ראה את אשתו יושבת עם שני גברים במסעדה. התקרית הזו התרחשה במסעדת פופולארית בהביי שבצפון סין. בתיעוד שפורסם בשבוע שעבר ברשת ממצלמות האבטחה מה-2 ביולי נראה גבר עם חולצה כחולה נכנס למסעדה. הוא ביקש מאחד העובדים שתי בירות לפני שניגש לשולחן שבו האשה ישבה עם שני הגברים.

הקורבן הראשון שלו היתה האשה האומללה, כאשר לפתע הוא הניף את האגרוף הימני שלו והכה אותה בפניה וגרם לה לאיבוד ההכרה. לאחר מכן הוא עבר לגבר שישב לידה ותקף אותו עם בקבוק בירה ריק, כאשר הוא צועק לעבר הלקוח שישב ליד: "זו אשתי".

גבר מכה. צילום מסך, צילום מסך
גבר אלים במיוחד/צילום מסך, צילום מסך

הבחור המותקף בחולצה השחורה הרים את ידיו ואמר: "אני יודע, בבקשה, תחכה!". אולם התוקף לקח בקבוק רוטב וקנקן של תה והמשיך להכות אותו, זאת בזמן שאשתו נותרה חסרת תנועה על הספה בעקבות האגרוף הפתאומי שחטפה.

הגבר המשיך לצעוק "זו אשתי, אני צופה בה 20 דקות". משפחה שישבה בשולחן הסמוך מיהרה לעזוב בזמן שהמהומה החלה. בתקשורת המקומית דווח שהמשטרה הוזעקה למקום בסביבות 21:00 בערב, ונפתחה חקירה בעקבות התקרית שבמהלכה שלושה אנשים נפצעו, אך למרות התיעוד עד כה לא בוצעו מעצרים.

  • עוד באותו נושא:
  • סין
  • בגידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully