וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת פורנו לשעבר גייסה 100 אלף דולר לקורבנות הפיצוץ בביירות - ונחסמה בידי הנשיא

11.8.2020 / 8:57

מיה ח'ליפה הציעה למכירה פומבית את המשקפיים המפורסמים אותן לבשה בסרטי הפורנו שלה, כשההצעה האחרונה עומדת על כמעט 100 אלף דולר לזוג משקפיים. את הכסף היא מתכוונת לתרום לסיוע לקורבנות הפיצוץ בלבנון - על אף שהנשיא כבר דאג לחסום אותה באינסטגרם

כוכבת הפורנו לשעבר מיה ח'ליפה מגייסת תררומות עבור לבנון, אוגוסט 2020/miakhalifa/TIKTOK

שחקנית הפורנו לשעבר, מיה ח'ליפה, העלתה למכירה פומבית זוג משקפיים "ידועים לשמצה" בהן השתמשה במהלך קריירת הפורנו הקצרה שלה, במטרה לגייס כסף לסיוע לקורבנות הפיצוץ בנמל ביירות.

הדוגמנית בת ה-27, ילידית לבנון, מעולם לא חששה להביע את דעותיה הפוליטיות שיוצאות כנגד הממשל ברשת ומאז הפיצוץ הביעה שוב ושוב את כאבה על הטרגדיה הנוראית ופרסמה קישורים לעמותות המציעות סיוע לתושבים. כוכבת הפורנו לשעבר ניסתה לחשוב באופן יצירתי כיצד היא תוכל לסייע בגיוס כספים למטרה והחליטה להציע למכירה פומבית את המשקפיים המפורסמים שלה, "פריט אספנות" שמככב בסרטי הפורנו בהם השתתפה. היא ציינה כי את כל הסכום מהמכירה ב-eBay תתרום לצלב האדום הלבנוני במטרה לסייע במאמציהם ההומניטריים.

ח'ליפה, אחת השחקניות הפופולריות ביותר בפורנהב, כינתה את המשקפיים "המשקפיים שראו מיליארדים ברחבי העולם". היא כתבה בפוסט המכירה הפומבית: "תחשבו איזה סיפור יהיה לכם לספר לאורחים בבית שלכם שישאל מדוע יש זוג משקפי גוצ'י בקופסא אקרילית מעל האח שלכם". היא הוסיפה: "אני רק מנסה להיות יצירתית, תמיד אפשר לעשות יותר וזה הרגיש כמו דרך שובבה לגייס כספים ולוודא שהשיחה ותשומת הלב לא זזות מהמשבר הזה. קריפים יתקבלו בברכה. הכסף שלכם ירוק לא פחות משלנו! מכירה פומבית מהנה, יא חיות מטונפות".

המכירה הפומבית זכתה להצלחה היסטרית, שכן בעת כתיבת שורות אלו היא כבר צברה סכום של 98 אלף דולר. המהלך שלה זכה לשבחים ברשת, כשהשחקנית הלבנונית סינתיה ח'ליפה הייתה בין אלה ששיבחו אותה.

החיג'אב שהפך אותה לכוכבת פורנו מפורסמת

מיה ח'ליפה עבדה ככוכבת פורנו למשך שלושה חודשים בלבד בשנת 2015, אך הפכה לאחת המפורסמות ביותר בעולם הפורנו בזכות לבישת חיג'אב באחד הסרטונים שלה. כעת היא עובדת כפרשנית ספורט ופעילה נגד ניצול הנשים בתעשיית הפורנו. היא מדברת בחופשיות על תקופתה בתעשייה - כולל ניסיונותיה להסיר את 11 הסרטונים שלה מאתרי פורנו ללא הצלחה. על אף שעל פי הדיווחים הסרטים שלה הרוויחו "מיליוני דולרים" עבור המפיקים, באנג ברוס, ואתרים כמו פורנהב, ח'ליפה אומרת שעד היום קיבלה עבורם סכום של 12 אלף דולר בלבד - רק על העבודה שלה, ללא תמלוגים והכנסות מרכישות וצפיות.

היא גם סיפרה כי חוותה "טראומה ומצוקה רגשית קשה" כתוצאה מהביקורת הקשה שחטפה מלבישת חיג'אב באחד הסרטים ונאבקה בבאנג ברוס שיסירו את הסרטונים, בטענה שאלה ממשיכים לנצל את שמה לטובת רווחים. בציוץ שפרסמה בחודש שעבר, היא כתבה: "אני רק רוצה שבאנג ברוס יפסיקו לפגוע בי במכוון על ידי קידום הסרטונים שלי מלפני 6 שנים כחדשים. הם גורמים למיליוני אנשים לחשוב שאני עדיין פעילה בתחום. איומי המוות הם משתקים, לא הרגשתי בטוחה אפילו ללכת לסופר לבד מזה שנים". עצומה הקוראת להחזיר לח'ליפה את הדומיין שלה ולהסיר את הסרטונים הגיע לכמעט 2 מיליון חתימות.

המלחמה עם הנשיא

זו לא הפעם הראשונה שח'ליפה מתייצבת לטובת המולדת. היא פרסמה לא פעם את דעותיה הפוליטיות על המדינה ודרשה משטר פוליטי לבנוני חדש. כשזו דיברה בגלוי על מה שמרתיח את הציבור, היא הפכה לגיבורה בעיניי רבים. יום לאחר הפיצוץ בביירות, הנשיא מישל עאון פרסם בעמוד האינסטגרם הרשמי שלו תמונה של דגל לבנון עם רצועה שחורה, כאבל על קורבנות האסון. אנשים כתבו כמה זה מגוחך ופוגע בצערם של אנשים, כולל ח'ליפה שלא הסתירה את תחושותיה לגבי הפוסט. רבים ציינו כיצד עאון, נשיא לבנון, פשוט הוריד מהאינטרנט תמונה באיכות ירודה של דגל לבנון ופרסם אותה באינסטגרם ללא שום כיתוב כלשהו המדבר על המצב ואף לא מילה של צער או תנחומים.

ח'ליפה הגיבה מספר פעמים על הפוסט, עד כדי כך שהנשיא חסם אותה באינסטגרם - ואת האפשרות להגיב. היא מיהרה להשתמש בטיקטוק כדי לומר את דעתה על החסימה. בסרטון היא ציינה שהוא "ישן" במהלך כל האסון ולא עשה דבר כדי לסייע לנזקקים. גם בטוויטר היא הביעה את דעתה: "נשיא לבנון חסם אותי באינסטגרם. אתה לא מסוגל להכיל כמה סוגי תגובות בפוסט המיותר שלך? אתה הולך להסתתר מאנשיך באינסטגרם, גם? פחדן". הפוסט שלה פורסם באינסטגרם שם נכתב "מיה ח'ליפה נגד מישל עאון - על מי אתם שמים את ההימור שלכם?", כשפחות מ-9 אחוזים הצביעו בעד הנשיא.

הפוסט של נשיא לבנון שעורר סערה ברשת:

התגובות של מיה ח'ליפה לנשיא לבנון:

התגובות של מיא ח'ליפה לנשיא לבנון. טיקטוק, צילום מסך
צילום מסך, אינסטגרם/צילום מסך, טיקטוק

התגובה של מיה ח'ליפה לחסימתה:

מבחר מהסטוריז שלה בנושא לבנון

מיה חליפה, כוככבת פורנו לבנונית מדברת על המצב במדינה לאחר הפיצוץ/@miakhalifa

בפוסט נוסף ח'ליפה הגיבה גם למחווה הישראלית של עיריית תל אביב לנספים בלבנון וכתבה: " זו מחווה מונומנטאלית. זה, יחד עם הצעת הסעד ההומניטרית.... עושה קולות בזמן שמישל עאון שותק".

תגובתה על המחווה של עיריית תל אביב לנספים בלבנון:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully