וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמוש חטף בני ערובה בבנק בצפון צרפת

6.8.2020 / 21:13

בכיר במשטרה אמר כי גבר בן 34, שהיה תחת מעקב שירותי הביטחון בשל עמדותיו האסלאמיסטיות, מחזיק בכמה בני ערובה בלה האבר. הוא קרא לשפר את תנאי החיים של הפלסטינים. כמה בני ערובה כבר שוחררו

בווידאו: חמוש חטף בני ערובה בבנק בצפון צרפת/עריכה: טל רזניק

אדם חמוש מחזיק כמה בני אדם כבני ערובה בבנק בעיר לה האבר שבצפון צרפת - כך מסרה הערב (חמישי) המשטרה המקומית. כוחות מיוחדים הגיעו לזירה, והוא כבר שחרר כמה מבני הערובה.

גורם בכיר במשטרה אמר כי החוטף, בן 34, היה תחת מעקב ומוכר לשירותי הביטחון בשל עמדותיו האסלאמיסטיות, והוא הביע תמיכה בפלסטינים ורצה שהרשויות ימתחו ביקורת על תנאי החיים שלהם. עוד נאמר כי הוא סובל מ"מחלה נפשית חמורה" וכי הוא ביקש קורקינט וגישה לרשתות החברתיות.

שוטרים ממשטרת צרפת בפארק בפרבר וילז'ואיף הסמוך לפריז בו נורה למוות אדם שדקר כמה בני אדם. 03 בינואר 2020.. רויטרס
שוטרים ממשטרת צרפת בפארק בפרבר וילז'ואיף הסמוך לפריז בו נורה למוות אדם שדקר כמה בני אדם. 03 בינואר 2020./רויטרס

נציג של המשטרה אמר כי החוטף לקח בתחילה שישה בני ערובה, אבל בהמשך שחרר שלושה מהם ללא פגע. הוא מחזיק באקדח. המשטרה סגרה את האזור וקראה לתושבים להתרחק מהבנק שנמצא בשדרות שטרסבורג שבמרכז העיר.

"זיהינו אותו. הוא ברשימת המערב. אנחנו יודעים שהוא עבר הקצנה ושהוא סובר ממחלה פסיכיאטרית חמורה", אמר לרויטרס יבס לה פברה, ראש איגוד השוטרים SGP.

בלה האבר, שנמצאת כ-200 ק"מ מצפון-מערב לפריז, מתגוררים כ-170 אלף תושבים. ראש העיר החדש שלה הוא אדואר פיליפ, ראש ממשלת צרפת שהתפטר בתחילת יולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully