וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק הסירה פוסט של פייגלין שהביע שמחה על האסון בלבנון: "לועג לקורבנות"

6.8.2020 / 19:36

חבר הכנסת לשעבר כתב בעמוד הפייסבוק כי הפיצוץ שגבה את חייהם של יותר ממאה אזרחים הוא "חגיגה לט"ו באב". בתגובה, מחקה החברה את הודעתו: "מנוגד למדיניות שלנו"

בווידאו: מניין ההרוגים בפיצוץ בביירות עלה ל-135/צילום: רויטרס, עריכה: איתי עמרם

פייסבוק הסירה היום (חמישי) פוסט של חבר הכנסת לשעבר ויו"ר מפלגת זהות משה פייגלין שבו הביע שמחה על האסון בנמל ביירות. פייגלין כינה את הפיצוץ שגבה את חייהם של יותר ממאה בני אדם "חגיגה ליום האהבה". מפייסבוק נמסר כי הפוסט הוסר "כיוון שהתוכן בו לועג לקורבנות, דבר שמנוגד למדיניות שלנו".

פייגלין שיתף תמונה שתיעדה את רגע הפיצוץ בלבנון וכתב, "אתם לא באמת מאמינים שזה היה איזה מחסן מבולגן של דלקים, כן? אתם מבינים שהגיהינום הזה היה אמור ליפול עלינו בתוך גשם של טילים. יש לי מעט ניסיון עם חומרי נפץ. הפיצוץ הגדול ביותר שנטלתי בו חלק היה של 2.5 טון ט.נ.ט.

הוא הוסיף כי "כבר שנים שאני מתריע כי הנסיגה מלבנון והמאזן האסטרטגי החדש מול חיזבאללה ('תודה' לארבע אמהות', 'תודה' לשלי יחימוביץ', וכמובן 'תודה מיוחדת' לאהוד ברק), הכניסו את ישראל למאזן אימה שהוא שווה ערך לפצצה גרעינית בידי ארגון הטרור".

הפוסט "לעג לקורבנות" של משה פייגלין על האסון בביירות. -, אתר רשמי
פייגלין/אתר רשמי, -

כתוצאה מהפיצוץ נהרגו לפחות 145 בני אדם ועוד כחמשת אלפים נוספים נפצעו. צוותי חילוץ ממשיכים
בחיפוש אחרי ניצולים וגופות, שחלקם הועפו מההדף אל הים. בסך הכל, כ-300 אלף תושבים נותרו ללא בית, ועוד מאות בני אדם נעדרים. בתי החולים בעיר קורסים תחת העומס.

לבנון ניצבת גם בפני משבר מזון חמור, אחרי שמאגר תבואה גדול נפגע בפיצוץ שהותיר מכתש ברדיוס של 200 מטר. לפי ההערכות, כ-85% ממאגרי התבואה של לבנון הוחזקו בנמל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully