וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרת ההנחיות בחתונת נכד האדמו"ר: המשטרה פתחה בחקירה

אלפי בני אדם השתתפו בחתונת בנו של האדמו"ר מבעלז, ותועדו כשהם מפרים את ההנחיות. המשטרה הודיעה כי פתחה בחקירה פלילית בתיאום עם הפרקליטות. טרם האירוע, המשטרה קיימה פגישות מקדימות עם המארגנים כדי למנוע הפרה של התקנות. 4 קנסות נרשמו במקום

בווידאו: אלפי חרדים משתתפים בחתונה בירושלים/צילום: יעקב מלמד (חדשות JDN), אהרן רבינוביץ (הארץ), שחר גליק (גלצ) עריכה: איתי עמרם

המשטרה הודיעה היום (חמישי) על פתיחת חקירה פלילית בעקבות אירוע חתונתו של בן האדמו"ר מבעלז שאירע אמש. זאת, לאחר שאלפים השתתפו באירוע בניגוד להנחיות משרד הבריאות. טרם האירוע, המשטרה קיימה פגישות מקדימות עם המארגנים כדי למנוע הפרה של התקנות. 4 קנסות נרשמו למארגנים בסך של 5,000 שקלים.

"בעקבות החתונה שנערכה אמש בירושלים בניגוד לתקנות הקורונה, ובהמשך לאכיפה מנהלית שבוצעה במקום, הוחלט במשטרה על פתיחה בחקירה פלילית בתיאום עם הפרקליטות", מסרו במשטרה.

מוקדם יותר היום הופץ תיעוד מחתונתו של האדמו"ר רבי ישכר דב רוקח, בו נראים מאות חסידים מצטופפים על גבי יציעים בתוך חלל סגור וללא מסיכות. התיעוד מפריך את הטענות שהועלו בחסידות, כי מרבית המשתתפים המשתייכים אליה נהגו על פי ההנחיות ועטו מסיכות, וכי רוב האירוע התקיים במרחב הפתוח בקפסולות על פי אישור מראש של המשטרה.

אלפי חרדים משתתפים בחתונה בירושלים, 5 באוגוסט 2020. יעקב מלמד חדשות JDN, צילום מסך
חתונת האדמו"ר, אתמול/צילום מסך, יעקב מלמד חדשות JDN

התיעוד גורם למבוכה גדולה בתוך החסידות, שנחשבת לאחת הגדולות והחזקות בישראל, לאחר שניסו להימנע מצילומים בתוך המתחם עצמו. בכניסה לאירוע הוצבו מגנומטרים וכל משתתפי החתונה נבדקו בקפידה כדי לוודא שאין ברשותם טלפונים ניידים או מצלמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully