וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצינה תעמוד לראשונה בראש יחידת המודיעין של פיקוד המרכז

5.8.2020 / 6:15

אלוף משנה נ' מונתה לתפקיד במקומו של אל"מ ק' שכיהן ביחידה בשנתיים וחצי האחרונות. לכבוד המאורע נערך טקס במפקדת הפיקוד בהשתתפות אלוף הפיקוד תמיר ידעי. "תחושת שליחות, אחריות ומוכנות לאתגר המנהיגותי והמודיעיני", אמרה עם כניסתה לתפקיד

טקס חילופי קמ״ן פיקוד המרכז במפקדת הפיקוד 4 באוגוסט 2020. דובר צה"ל
טקס חילופי קמ״ן פיקוד המרכז במפקדת הפיקוד/דובר צה"ל

קצין המודיעין בפיקוד מרכז, אלוף משנה ק', סיים אתמול את תפקידו לאחר שנתיים וחצי. במקומו של ק', לתפקיד מונתה קצינת המודיעין הפיקודית הראשונה בצה"ל, אל"מ נ'. לכבוד המינויים החדשים נערך טקס במפקדת הפיקוד בנוכחות ראש מטה הפיקוד, תת אלוף רמי אבודרהם ובהשתתפות אלוף פיקוד המרכז, האלוף תמיר ידעי וראש אגף המודיעין, האלוף תמיר הימן.

אל"מ נ' נשאה דברים במהלך הטקס. "כפרפרזה על שירו של דן אלמגור 'שומר החומות', אני ניצבת בפניכם, נרגשת, מעלה מילים אלה על שפתותי ואומרת בחרדת קודש - הפעם זו המשמרת שלי. זכות גדולה היא לי לעמוד בראש יחידת המודיעין של פיקוד המרכז, תחושת שליחות, אחריות ומוכנות לאתגר המנהיגותי והמודיעיני", אמרה.

טקס חילופי קמ״ן פיקוד המרכז במפקדת הפיקוד 4 באוגוסט 2020. דובר צה"ל
ראש הפיקוד ונ' בטקס חילופי קמ"ן/דובר צה"ל

ק', שישמש כמפקד על מערך ההדרכה למודיעין ולסייבר, אמר: "במהלך השנתיים האחרונות, הבאנו במאמצים עילאיים, ובשותפות עמוקה עם קהילת הביטחון הישראלית, להצלחה חסרת תקדים במערכה לפגיעה בטרור באיו"ש. אם נמשיך ככה, שנת 2020 הולכת לנצח גם את קודמתה. בהצלחה מעומק הלב לנ', שיורשת כעת אחריות גדולה עם זכות גדולה עוד יותר".

הטקס התקיים במתכונת מצומצמת בשל מגבלות הקורונה ותחת הנחיות משרד הבריאות וחיל הרפואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully