וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילן רמון - בקרוב השעון

19.1.2003 / 14:00

טיסתו לחלל של האסטרונאוט הישראלי הראשון ריגשה את העם וגם את מי שמנסה לגזור קופון; מלון קרא לסוויטה על שמו; שעון מיוחד יוצא לציון האירוע; ערוץ היהדות יציע לו תוכנית אירוח

האסטרונאוט הישראלי הראשון, אילן רמון, שהמריא ביום חמישי לחלל הצית את רגש הפטריוטיות הישראלית ולא פסח גם על זה של גופים מסחריים המבקשים לגזור קופון על חשבונו.

מלון "עץ הזית" בירושלים החליט לקרוא לסוויטה במלון - "סוויטת אילן רמון", והודיע כי ישמח לארח את האסטרונאוט ומשפחתו, כשיחזרו לישראל, כאורחיה הראשונים של מערכת החדרים. סוויטת רמון שוכנת אחר כבוד בסמיכות ל"סוויטת בגין" ו"סוויטת המלך חוסיין".

בחברת "אמריקן קומפורט" החליטו כי האסטרונאוט סובל מאי נוחות במעבורת החלל "קולומביה", למרות מצב אפס הכבידה. בחברה החליטו להעניק לו במתנה כורסת מסאז' מתוחכמת עם חיבור לטלפון, כדי שיוכל בשובו מן המסע המפרך לנוח, להתפנק ממסאז' ולשוחח עם כל קרובי המשפחה והחברים.

גם חברת "שעוני עדי" החליטה לציין את האירוע ההיסטורי בשעון מיוחד שעליו איור של חללית, ראשי התיבות של האסטרונאוט (א.ר) ותאריך שיגור החללית - 16.1.03.

בערוץ הטלוויזיה החדש "תכלת" (ערוץ היהדות) הוחלט להציע לאילן רמון להנחות תוכנית אירוח שבועית, שתעסוק בישראלים שהתפרסמו בעולם בתחומים שונים. בערוץ מציינים, שהתוכנית תעלה לאוויר רק בתחילת חודש יוני, ולכן יהיה זמן להמתין לתשובתו של רמון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully