וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל קרא לפתוח באש על המפגינים נגד נתניהו; מצ"ח פתחה בבדיקה

החייל, המשרת כאיש מפקדה ואינו נושא נשק, כתב ברשתות החברתיות כי " צריך להתחיל לירות בנשק חי. להתייחס אליהם כמו אל מחבלים ואפילו גרוע יותר". מוקדם יותר עוכבו ארבעה צעירים לחקירה בחשד שהפעילו אלימות נגד מפגינים

בווידאו: גבר כבן 40 עוכב לחקירה לאחר שהשליך אבן ופצע מפגינה בצומת מקסים/מערכת וואלה!NEWS

מצ"ח פתחה הערב (שבת) בבדיקה בעקבות חשד כי חייל צה"ל קרא לפתוח באש על המפגינים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו והשחיתות השלטונית. החייל כתב בפוסט שפרסם בפייסבוק: "להתחיל לירות בנשק חי. צריך להתייחס אליהם כמו אל מחבלים ואפילו גרוע יותר. שלוש דקות של ירי בנשק חי כולם מתפזרים ואפשר להיפטר מכמה חלאות". מדובר בחייל מפקדה שאינו נושא נשק.

החייל כתב את הפוסט בעקבות שורת ההפגנות שמתקיימות הערב מול מעון ראש הממשלה בירושלים, מול בית משפחת נתניהו בקיסריה, בגן צ'ארלס קלור בתל אביב וכן בכ-260 צמתים ברחבי הארץ.

מצ"ח חוקרת חשד כי חייל צה"ל קרא לפתוח באש על מפגינים נגד נתניהו. ללא, עיבוד תמונה
הפוסט המסית שפרסם החייל/עיבוד תמונה, ללא

מוקדם יותר עוכבו ארבעה צעירים לחקירה בחשד שהפעילו אלימות נגד מפגינים. באירוע אחד, עוכבו שלושה צעירים לחקירה, בחשד שהתיזו מים על מפגינים שעמדו בצומת בכביש 34. שוטרים שהיו בקרבת מקום זיהו את רכבם, ועצרו את החשודים, תושבי באר שבע בשנות ה-20 לחייהם, בצומת שער הנגב.

באירוע אחר, נעצר צעיר בשנות ה-20 לחייו בצומת אשקלון שבכביש 4, לאחר שנעמד עם המפגינים ובשלב מסוים החל לירוק עליהם, צעק וקילל. שוטרים שהיו במקום עיכבו אותו, ולאחר שהמשיך לקלל ולהתפרע הוא נעצר. בחיפה המשטרה עיכבה לחקירה דר רחוב בשנות ה-40 לחייו, לאחר שלפי החשד השליך אבן על מפגינים בצומת מקסים בעיר, וגרם לפציעתה של אשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully