וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחנה יתפטר מהכנסת במסגרת החוק הנורבגי וימשיך לכהן כשר

28.7.2020 / 8:57

השר לביטחון הפנים הודיע כי יהיה הראשון מסיעת הליכוד שיתפטר מהכנסת כחלק מהחוק, שבמסגרתו ייכנס הבא ברשימת המפלגה לכנסת. "צעד זה מגשים את הרעיון הדמוקרטי של הפרדה בין הרשויות", כתב אוחנה

בווידאו: השר אוחנה על מינוי מפקח כללי חדש למשטרה/צילום: לע"מ, עריכה: שאול אדם

השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה הודיע הבוקר (שלישי) כי בכוונתו להתפטר מהכנסת כחלק מהחוק הנורבגי, שבמסגרתו ייכנס לכנסת המועמד הבא ברשימת הליכוד בבחירות לכנסת ה-23. בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק, כתב אוחנה כי "החלטתי להיות השר הראשון מהליכוד להפעיל את החוק הנורבגי ולהשהות את חברותי בכנסת". לדבריו, "צעד זה מגשים את הרעיון הדמוקרטי של הפרדה בין הרשויות".

אוחנה ציין כי "שר שהוא חבר כנסת, תופס מקום של ח"כ שהיה יכול להיות פעיל בתחומי העשייה הפרלמנטריים: להשתתף בוועדות, בדיונים במליאה, להגיש הצעות חוק, הצעות לסדר ושאילתות. חלק מהביקורת על חברי הכנסת, שאינה מוצדקת, מדברת על נוכחותם הדלה בוועדות: אף ח"כ לא יכול להיות חבר בחמש ועדות ולפעול בכולן בצורה יעילה".

במקומו של אוחנה ייכנס לכנסת עמית הלוי, מייסד וראש המכללה למדינאות. לדברי אוחנה, "עמית עוסק בסוגיות המדיניות כבר שנים רבות, ומעורב בעשייה הפנים ליכודית והלאומית באופן מאוד משמעותי".

השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה במסע"ת בעקבות ההפגנות והמחאות, ירושלים, 15 ביולי 2020. ללא, פלאש 90
יפנה מקום לבא ברשימת הליכוד. אוחנה/פלאש 90, ללא

בחודש שעבר התפטרו שר הפנים ויו"ר ש"ס, אריה דרעי, וחמישה שרים מכחול לבן: חילי טרופר, אלון שוסטר, יזהר שי, אסף זמיר ומיכאל ביטון, שהגישו את התפטרותם ליו"ר הכנסת יריב לוין, לאחר סיכום עם ראש הממשלה החליפי ויו"ר כחול לבן, בני גנץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully