וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ מהרשימה המשותפת: "תופעה של הומואים כמעט לא קיימת בחברה הערבית"

ח"כ טאהא הסביר את התנגדותו לחוק איסור טיפולי המרה שאושר בקריאה טרומית בכנסת. בריאיון לכאן רשת ב' טען כי "אלה שיש להם נטייה מבקשים טיפול, והחוק הזה בא למנוע מהם טיפול שיחזיר אותם למצב הנורמלי". ארגוני להט"ב: "טיפול ההמרה היחיד שנחוץ הוא לדעות הגזענים"

בווידאו: עימות בין אמסלם לניסנקורן על הצבעת כחול לבן על חוקי ההמרה/צילום: ערוץ כנסת

ח"כ ווליד טאהא (הרשימה המשותפת) אמר הבוקר (ראשון) כי "תופעה של הומואים כמעט איננה קיימת בחברה הערבית". בריאיון לכאן רשת ב' בעקבות התנגדותו לחוק האוסר על טיפולי המראה, הוסיף כי "אלוהים ברא את האנושות לפי זכר ונקבה, וזה המצב התקין. אלה שיש להם נטייה מבקשים טיפול, והחוק הזה בא למנוע מהם טיפול שיחזיר אותם למצב הנורמלי".

"החברה הערבית ברובה המכריע מכל העדות והדתות מתנגדת לחוקים האלה", טען ח"כ טאהא. "יש לה מינהל דתי, תרבותי, ערכי ומוסרי שאינו מקבל את הדבר הזה כדבר לגיטימי. ועל כן הצבענו נגד".

ווליד טאהא הרשימה המשותפת. הדס פרוש/פלאש 90, פלאש 90
"אלה שיש להם נטייה מבקשים טיפול". ח"כ טאהא/פלאש 90, הדס פרוש/פלאש 90

בקואליציית ארגוני הקהילה הגאה מתחו ביקורת חריפה על התבטאויותיו של חבר הכנסת. "ח"כ טאהא - תתעורר. להט"ב נמצאים בכל מקום ובכל מגזר והקהילה הערבית הגאה חיה ובועטת כבר שנים. מדובר באמירה חשוכה ואלימה שמכשירה אלימות ושנאה נגד להט"בים בחברה הערבית ומשוללת כל יסוד".

בארגונים הגאים דרשו התנצלות מיידית. "האמירות של טאהא לא עולות בקנה אחד עם המציאות, הדעה המקצועית ונובעות משנאה ובורות. הגזענים שיושבים בכנסת, מכל צדדיה, צריכים ללמוד שהשנה היא שנת 2020 וטיפול ההמרה היחיד שנחוץ הוא לדעות שלהם", הדגישו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully