וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה - עדכון יומי: 951 אובחנו ביממה האחרונה, 259 במצב קשה

20.7.2020 / 11:04

משרד הבריאות עדכן כי מספר החולים המאומתים עלה ל-50,714 בני אדם, ירידה משמעותית במספר החולים היומי. מתוך החולים הפעילים 75 מונשמים ו-259 במצב קשה. 415 בני אדם מתו מהנגיף בישראל

בווידאו: נתניהו מתייחס בפתח ישיבת הממשלה לתכנית המענקים/צילום: לשכת העיתונות הממשלתית

משרד הבריאות עדכן הבוקר (שני) כי 951 בני אדם אובחנו בקורונה ביממה החולפת, ירידה משמעותית ביחס לשבועות האחרונים. בכך עלה מספר הנדבקים המאומתים בישראל ל-50,714. אתמול התקבלו תוצאות עבור 19,337 בדיקות כשאחוז החיוביים לנגיף הוא 5.5%. נתוני הבדיקות ותוצאותיהן אינם סופיים ועשויים להשתנות בעדכוני משרד הבריאות הבאים.

מספר החולים הפעילים הוא 28,424. בבתי החולים מאושפזים 681 חולים, מתוכם 75 מונשמים ו-259 חולים קשה. נכון להיום מתו 415 בני אדם מנגיף הקורונה בישראל.

אתמול אובחנו 1,438 בני אדם בקורונה. מספר הבדיקות היה 18,219, מתוכן 7.9% חיוביות לנגיף.

הגעת חולה קורונה לבית החולים שיבא תל השומר, 8 ביולי 2020. ראובן קסטרו
ירידה משמעותית במספר היומי. בית החולים שיבא-תל השומר/ראובן קסטרו

בתוך כך, ועדת הקורונה של הכנסת מתכנסת להמשך הדיון בצו לתיקון ולקיום תוקפן של תקנות שעת חירום שקבעה הממשלה במהלך משבר הקורונה. בהמשך צפויה להתקיים הצבעה על הצו החדש, לפי הסייגים שהגישו אתמול חברי הוועדה.

חברי הוועדה דורשים מהממשלה לאפשר את הרחצה בחופי הים גם במהלך סוף השבוע על מנת לאפשר פיזור של המתרחצים, וכן לאפשר את פתיחת הבריכות הציבוריות גם בסופי השבוע. לגבי המסעדות, בוועדה מבקשים מהממשלה להסכים להפעלתן תחת מגבלות התו הסגול, בדומה למלונות, עם 35% תפוסה בפנים - וכך גם בחדרי האוכל במקומות העבודה.

באשר לחדרי הכושר, הוועדה מבקשת לשנות את יחס הריחוק בין מתאמנים, לאחד על כל עשרה מטרים (במקום אחד לכל שבעה מטרים כפי שקיים כיום) ולשקול להשאיר אותם פתוחים, וכך גם במקרים של סטודיו. לגבי אטרקציות, דוגמת גני חיות והספארי, חברי הוועדה דורשים למצוא פתרון כדי לאפשר את פעילותן, כדי ללמנוע פגיעה נוספת במשק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully