וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטקס סודי ומצומצם: הנסיכה ביאטריס, נכדתה של אליזבת, התחתנה

19.7.2020 / 9:35

בעקבות מגבלות הקורונה, האירוע היה צנוע וחסר את ההוד והפאר הרגילים של חתונות מלכותיות. בתו הבכורה של אנדרו, והתשיעית לכתר, נישאה לאיל הנדל"ן אדוארדו מפלי מוזי. המלכה השאילה לה את השמלה והכתר מחתונתה שלה

טקס החתונה של הנסיכה הבריטית ביאטריס/צילום: רויטרס

הנסיכה ביאטריס, נכדתה של המלכה אליזבת, התחתנה בטקס סודי וקטן בארמון וינדזור ביום שישי האחרון. האירוע הפרטי והמצומצם היה חסר את הפאר וההדר האופיינים לחתונות מלכותיות בשל נגיף הקורונה. הנסיכה בת ה-31, בתו הבכורה של הנסיך אנדרו, נישאה לאדוארדו מפלי מוזי, איל נדל"ן בן 35, ביום שישי האחרון.

החתונה הייתה אמורה להיערך במאי, אך הסגר שהוטל לצורך בלימת הנגיף אילץ אותם לשנות את התאריך ולקיים טקס צנוע. בארמון אמרו כי המלכה בת ה-93 ובעלה פיליפ בן ה-99 היו בין המשתתפים הבודדים. מאז 4 ביולי ניתן לקיים חתונות באנגליה, אך רק בהשתתפות של 30 איש.

"הזוג החליט לערוך טקס פרטי וקטן עם ההורים והאחים שלו בעקבות דחיית החתונה ממאי", נמסר מארמון בקינגהאם בהצהרה. "בהתאם להנחיות הממשלה, האירוע נערך בהתאם לנסיבות היחודיות בזמן שהם יכלו לחגוג את החתונה שלהם עם בני המשפחה הקרובים ביותר שלהם. לא נוגנו מזמורים, אבל נוגנה מוזיקה נבחרת. ההמנון הלאומי נוגן, אך לא שרו אותו".

הנסיכה ביאטריס בחתונתה בארמון וינדזור, 17 ביולי 2020. רויטרס
באיחור של חודשיים. ביאטריס ומוזי, שישי/רויטרס
הנסיכה ביאטריס בחתונתה בארמון וינדזור, 17 ביולי 2020. רויטרס
הזוג הצעיר והזוג הוותיק. החתונה בארמון/רויטרס

התקשורת הבריטית אמרה כי החתונה "הסודית" הייתה הפעם הראשונה שבה המלכה ראתה את בנה אנדרו, מאז שמקורבתו גיליין מקסוול נעצרה בארצות הברית באשמת שידול נערות לטובת ג'פרי אפשטיין. התובעים בארצות הברית רוצים לתחקר את אנדרו על קשריו עם אפשטיין, אך הם טוענים שהוא מתחמק מהבקשות שלהם. הוא מכחיש זאת.

בארמון אמרו כי ביאטריס, התשיעית בסדר הירושה לכתר הבריטי, לבשה שמלת שנהב וענדה נזר, ששימשו את אליזבת עצמה בעת חתונתה לפיליפ ב-1947.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully