וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההרוג בפיגוע בחברון: פעיל כך נתנאל עוזרי

18.1.2003 / 19:47

2 מחבלים פרצו אמש לבית משפחת עוזרי במאחז ליד גבעת החרסינה; האב נהרג, בתו, בת 4, ו-2 בני אדם נוספים נפצעו קל; אחד המחבלים נהרג אמש, השני נמלט וחוסל הבוקר; החמאס לקח אחריות

הערב הותר לפרסום, כי הישראלי שנהרג בפיגוע אמש בגבעת החרסינה בחברון הוא נתנאל עוזרי, אב לחמישה בן 33. בקול ישראל דווח כי הוא יובא למנוחות מחר. עוזרי היה פעיל כך ונמנה עם תלמידיו של הרב כהנא. בפיגוע נפצעו באורח קל שלושה בני אדם, בהם בתו בת הארבע של עוזרי.

אמש פרצו 2 מחבלים לבית משפחת עוזרי בשכונה 26 - מאחז הסמוך לגבעת החרסינה - וירו לעבר בני המשפחה. אחד הצעירים בבית הפיל את אחד המחבלים על הרצפה, ואחר ירה בו והרגו. המחבל השני נמלט מהמקום וצה"ל ערך אחריו מרדף. הבוקר הוא אותר וחוסל בידי חיילי נח"ל מצפון לגבעת החרסינה. ליד גופתו נמצא רובה אם-16 ומחסניות, ועל גופו היתה חגורת נפץ.

כוחות גדולים של משטרה ומד"א הגיעו לבית המשפחה, והפצועים פונו באמבולנסים ממוגני ירי לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

בהודעה לתחנות הטלוויזיה המקומיות בחברון קיבלה הזרוע הצבאית של חמאס אחריות לפיגוע. הארגון מסר כי הפיגוע בוצע כנקמה על הרס הבתים, על הסגר ועל מדיניות החיסולים של ישראל. עוד נאמר בכרוז כי חמאס ימשיך את הפיגועים נגד הכיבוש הישראלי.

המאחז שהותקף אמש מוגדר לא חוקי ונקרא "גבעה 26". מתגוררים בו, בכמה קראוונים, משפחה אחת וכמה מתנחלים - רובם מקריית ארבע. מפקד אוגדת יהודה, תת אלוף עמוס בן אברהם, אמר לאחר הפיגוע כי "ללא קשר לחוקיות המקומות המותקפים - על צה"ל לתת מענה לביטחונם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully