וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצנע: מוכן לשבת בממשלת אחדות - בראשות העבודה

18.1.2003 / 12:40

יו"ר העבודה אמר הבוקר כי "אפשר להביא לתפנית בעשרת הימים הקרובים - ואנחנו ננצח"; השבוע הצהיר כי לא ישתתף בממשלה בראשות שרון; סילבן שלום: "תוצאות הבחירות כבר ברורות וצפויות"

יו"ר מפלגת העבודה, עמרם מצנע, אמר היום בראיון לגלי צה"ל כי יהיה מוכן להשתתף לאחר הבחירות, בממשלת אחדות לאומית - בתנאי שזו תהיה תחת מנהיגותה של מפלגת העבודה.

בתגובה לסקרים שהתפרסמו בימים האחרונים, לפיהם מפלגת העבודה צפויה לקבל מספר מנדטים נמוך בבחירות הקרובות אמר מצנע כי "אפשר להביא לתפנית בעשרת הימים הקרובים - ואנחנו ננצח".

שר האוצר, סילבן שלום, אמר בתגובה לדברים אלה כי "תוצאות הבחירות כבר ברורות וצפויות". עם זאת, הוא הביע חשש כי הציבור יפגין אדישות ביום הבחירות, שיעור ההצבעה יהיה נמוך "והדבר ישחק לידיהן של המפלגות הקטנות".

השבוע כינס מצנע מסיבת עיתונאים ובה הודיע כי העבודה לא תצטרף לממשלת אחדות בראשות אריאל שרון. הוא הסביר כי העבודה פוסלת את תפישת העולם של הליכוד ואת ראש הממשלה שרון. "אנו לא נהיה בממשלה בהנהגת שרון. נקודה. זה או אנחנו או הוא", אמר. מצנע הדגיש כי ידבוק בהחלטתו גם אם העבודה תיחלש בעקבותיה בסקרים, משום שזוהי החלטה עקרונית.

למרות החזית המאוחדת שהוצגה במסיבת העיתונאים, בעבודה נשמעים קולות שחולקים על דעתו של היו"ר. ביום רביעי נפגש מצנע עם ח"כ אפרים סנה ונזף בו על דברים שאמר בראיון לגלי צה"ל, כי אין לדחות על הסף הקמת ממשלת אחדות. מצנע אמר לסנה שעליו להחליט אם הוא "בעד מפלגת העבודה או בעד אריאל שרון...בהתנהגותך אתה מוציא עצמך מתוכנו ומשרת את היריבים שלנו". בגלי צה"ל דווח כי סנה השיב שדבריו לא הובנו כהלכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully