וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החמאס: אם עיראק תותקף - נתקיף מטרות אמריקאיות

רויטרס

18.1.2003 / 0:06

כך הבהיר מחמוד א-זהאר, מראשי החמאס בעצרת לרגל יום השנה למלחמת המפרץ שהתקיימה בעזה; אלפי פלסטינים השתתפו בעצרת, קראו קריאות נגד בוש והניפו דגלי הרשות הפלסטינית ועיראק

מחמוד א-זהאר, מראשי החמאס בעזה, אמר אתמול כי אם ארה"ב תתקוף את עיראק, אנשי החמאס יתקפו מטרות אמריקאיות. הוא דיבר בעצרת שהתקיימה אתמול אחר הצהריים בעזה, בהשתתפות אלפי פלסטינים, לרגל יום השנה למלחמת המפרץ. כמה מהמפגינים נשאו תמונות של סדאם חוסיין. "אם עיראק תותקף, כל המטרות האמריקאיות יהיו פתוחות לכל מוסלמי, ערבי ופלסטיני", אמר א-זהאר.

א-זהאר הבהיר: "כל מתקפה נגד עיראק תענה במעשי התנגדות בכל מקום וכל אינטרס אמריקאי יהווה מטרה". עד כה הצהיר ארגון החמאס על תקיפת מטרות ישראליות בלבד בשטחי הגדה ומדינת ישראל. קבוצות איסלאמיות נוספות מחו נגד המתקפה המתוכננת בעיראק וגינו את מדינות ערב על שתיקתן בנושא ואת התעלמותן מהמאבק הפלסטיני.

משתתפי העצרת קראו קריאות נגד נשיא ארה"ב, ג'ורג' בוש. "בוש הבן הוא פחדן. עיראק לא תושפל", קראו והניפו את דגלי הרשות הפלסטינית ודגלי עיראק. בשבועות האחרונים התקיימו כמה עצרות דומות בהן הביעו הפלסטינים תמיכה בסדאם חוסיין. יו"ר הרשות הפלסטינית, יאסר ערפאת, הביע תמיכה בסדאם במהלך מלחמת המפרץ ב-1991. בעימות הנוכחי שומר ערפאת על עמדה זהירה יותר. לאחרונה קרא ל"פיתרון שקט" בין עיראק לארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully