וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתיחה האכזרית של החברה כמעט השאירה את הקומיקאי משותק לכל החיים

22.7.2020 / 0:00

הקומיקאי הג'ורדי רובין ארמסטרונג נותר עם ארבעה שברים בגבו אחרי שמתיחה מסוכנת שארגנה לו חברתו, וונדי, כשלה. וונדי חשבה שזה יהיה "קורע" לפוצץ לו את הכיסא בזמן שהוא יושב עליו - וכך זה נראה

רובין ארמסטרונג במתיחה מסוכנת/Robin Armstrong AKA The Baldy Geordie

הקומיקאי הג'ורדי רובין ארמסטרונג נותר עם גב שבור לאחר שתעלול "הכיסא המתפוצץ" שארגנה לו חברתו וונדי נחל כישלון צורם. כוכב הרשת הושלך שלושה מטרים לאוויר בתעלול נוסף במסגרת "מלחמת המתיחות" שהוא וחברתו מנהלים בפייסבוק.

התכנון של וונדי היה לפוצץ את הכיסא עליו יושב ארמסטרונג ולהעיף אותו לבריכה המבעבעת שמולו. לצערם, חישוב לא נכון השליך את הקומיקאי לאוויר והפיל אותו על קצה הבריכה ומשם אל הדשא.
כשהוא מדבר ממיטתו בבית החולים, בן ה-30 מספר שהוא יכול היה להשאיר "משותק" ושהוא הולך לבלות את שלושת השבועות הקרובים בהתאוששות במיטה. "ביצעו לי סריקות ומצאו ארבעה שברים בעמוד השדרה שלי. מזל גדול שעמוד השדרה שלי לא נשבר לשניים", אמר רובין, "הכאב היה בלתי נסבל. ממש בכיתי בשלב מסוים. זה לא פייר. אני נמצא בהסגר כבר 15 שבועות ואז אני שובר את הגב, מה שאומר שאשאר מרותק לשלושה שבועות נוספים".

רובין ארמסטרונג במתיחה מסוכנת. Chronicle Live, צילום מסך
רובין ארמסטרונג רגע לפני הפיצוץ/צילום מסך, Chronicle Live
רובין ארמסטרונג במתיחה מסוכנת. Chronicle Live, צילום מסך
ארמסטרונג מזנק לאוויר/צילום מסך, Chronicle Live
רובין ארמסטרונג במתיחה מסוכנת. Chronicle Live, צילום מסך
התכנון היה שיעוף לבריכה - אבל גם זה כשל/צילום מסך, Chronicle Live

הפעלול התרחש בחצר של חבר כחלק מסדרת מערכונים המיועדים לפרסום בדף הפייסבוק החדש של רובין, "הבולדי ג'ורדי". "אנחנו מותחים זה את זה כבר כמה שבועות, מכיוון שזה מה שפופולרי ברשת", אמר רובין על חברתו, "לא רציתי שזה יהיה מזויף, אז באמת הלכנו על זה ומתחנו אחד את השני כהוגן. התברר שהגמר הגדול הייתה כרית האוויר הזו. לא היה לי מושג על מה אני יושב".

הוא הוסיף: "(האנשים שהיו איתי בחצר) השליכו חתיכות גבינה על הראש הקירח והלוהט שלי וחשבתי שזהו זה, שזאת הבדיחה, אז ישבתי שם וחיכיתי שחתיכות הגבינה האלו יעופו לעברי ואז 'בום'. אני 100 קילו, אז כדי להעיף אותי שלושה מטרים באוויר, אתם רק יכולים לדמיין לעצמכם את עוצמת הפיצוץ".

צפו בקטע המלא:

הנחיתה הכואבת - ואת מה שקרה מיד אחריה - תועדו גם הם במצלמות, כשארמסטרונג נראה מתפתל מכאבים על הרצפה. "נהג האמבולנס שהוזעק למקום ידע מי אני, אבל התנצלתי על בזבוז הזמן שלו והזמן של הרופאים", אמר רובין, "כולם צפו בסרטון וחשבו שהוא קורע". כאות תודה על הטיפול שקיבל, הוא הזמין כ-30 פיצות לאנשי ה-NHS. בזמן שהוא מתאושש לו, הוא הפציר באחרים לא ללכת בעקבותיו. בפייסבוק הוא פרסם תמונה שלו ממיטתו בבית החולים, כשהוא טוען שהוא "מותש לחלוטין", ומוסיף: "עצה קטנה ... אל תשבו על כרית אוויר ותניחו לה להתפוצץ".

והוא כמובן לא ויתר - ומתח את חברתו חזרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully