וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד הבריאות אישר: הבחינה הפסיכומטרית תתקיים במועדים שנקבעו

6.7.2020 / 12:48

במרכז הארצי לבחינות והערכה, שאחראי על עריכת הבחינות, אמרו כי הן יתקיימו באופן שתואם את האישור שניתן מהמשרד. זאת, לאחר שהודיע המרכז קודם לכן כי לא ניתן לקיים אותן תחת המגבלות שאושרו אתמול

צילום: ערוץ כנסת

(ועדת הקורונה אישרה: אירועים יוגבלו ל-50 איש; סגן שר הבריאות: אנחנו בגל שני)

המרכז הארצי לבחינות והערכה הודיע היום (שני) כי בהמשך לאישור שהתקבל היום ממשרד הבריאות, הבחינות של ובכלל זה הבחינה הפסיכומטרית בתנאים מותאמים, יתקיימו במועדים שנקבעו.

זאת, לאחר שאמש אמרו במרכז כי ידחו כל הבחינות הפסיכומטריות המתוכננות להתקיים בימים הקרובים בטענה כי לא ניתן לקיים את הבחינה לפי הצו של משרד הבריאות, האוסר על קיום בחינות פיזיות בקמפוסים בכל רחבי הארץ.

היום הראשון ללימודים באוניברסיטת בן גוריון, באר שבע, אוקטובר 2018. ראובן קסטרו
במרכז אמרו כי לא ניתן לקיים את הבחינה תחת המגבלות. סטודנטים בבאר שבע, 2018/ראובן קסטרו

בהודעת המרכז אמש נכתב כי הוא "עושה את כל המאמצים האפשריים כדי למצוא פתרון, ובכלל זה בחינת אפשרות להחרגת הבחינות ובדיקת חלופות לקיומן בהמשך". בהתאם לצו, שנכנס לתוקף אתמול, בחינות שתוכננו להתקיים בקמפוסים יבוצעו במתכונת מקוונת או יבוטלו לגמרי.

אי-כינוס המועצה להשכלה גבוהה לצורך הדיון בהחרגות למגבלות החדשות עורר מחלוקת בין השר להשכלה גבוהה זאב אלקין לבין האוניברסיטאות, שסברו כי המגבלות עשויות לפגוע ברמה האקדמית של המוסדות להשכלה גבוהה, וכי ההחלטות התקבלו מבלי להיוועץ עימם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully