וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: מספר הנדבקים בקורונה - השלישי בגובהו בעולם

עם קרוב ל-700 אלף מקרים, עקפה המדינה את רוסיה והיא שלישית רק לברזיל ולארה"ב. בעקבות הזינוק, הטאג' מאהל לא ייפתח מחדש. מומחים מאמינים שהיא קרובה לשיא, עם תחילת עונת המונסון

צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

הודו עקפה את רוסיה עם מספר הנדבקים בנגיף הקורונה השלישי בגובהו בעולם, עם קרוב ל-700 אלף מקרים - כך עולה היום (שני) לפי הנתונים הרשמיים, שלפיהם המגיפה לא מראה סימני האטה. המדינה החלה לצאת בהדרגה מהסגר, אך הרשויות החליטו לבטל את הפתיחה המחודשת של הטאג' מהאל, אתר התיירות המפורסם ביותר במדינה.

לפי משרד הבריאות, 23 אלף מקרים חדשים נרשמו ביממה החולפת, קצת פחות משיא 25 אלף המקרים של יום ראשון. מאז שאובחן המקרה הראשון בינואר, נרשמו כ-20 אלף מקרי מוות בהודו - המספר השמיני בגובהו בעולם. מבחינת נדבקים, הודו שלישית רק לברזיל ולארצות הברית - עם פי שמונה יותר מאובחנים מאשר בסין, שלה מספר תושבים דומה ושבה התפרץ הנגיף לראשונה בשנה שעברה.

עובדי רשויות הבריאות עומדים בסמוך לאישה שמתה מנגיף הקורונה בבית קברות בניו דלהי, הודו. 06 ביולי 2020. רויטרס
הלוויה של אישה שמתה מקורונה בבית קברות בניו דלהי, היום/רויטרס

מספר המקרים העולה יכול לנבוע מיותר בדיקות ומכך שהודו מתקרב לשיא ההתפרצות. מומחים רבים העריכו כי השיא יגיע עם תחילת עונת המונסון בין יולי לאוגוסט. הודו הטילה סגר על יותר ממיליארד אזרחיה במרץ, כשמספר המקרים היה רק כמה מאות. היא החלה לצאת ממנו בחודש שעבר על מנת לחדש את הפעילות הכלכלית, על אף התגברות המקרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully