וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב הראשי של שב"ס יואשם בקבלת טובות הנאה בכפוף לשימוע

1.7.2020 / 15:46

עופר אלמליח נחקר על ידי להב 433 ופרקליטות מחוז מרכז צפויה להגיש נגדו כתב אישום. זאת, בכפוף לשימוע שייערך לו בסוף יולי. על פי החשד, עמותה בה עבדו מקורבים לרב קיבלה עדיפות במתן שירותי דת בשירות בתי הסוהר, מה שהכניס לכאורה כסף לכיסו

בווידאו: גונדר אשר שריקי בכנס "מחוץ לחומות" של שירות בתי הסוהר/מערכת וואלה! NEWS

(בווידאו: גונדר אשר שריקי שקיבל הטבות מס של עשרות אלפי שקלים בגין דיווח כוזב)

פרקליטות מחוז מרכז תגיש כתב אישום בכפוף לשימוע נגד רב שב"ס, עופר אלמליח, בחשד שקיבל טובות הונאה - כך נודע היום (רביעי) לאוולה! NEWS. הרב קיבל זימון לשימוע שייערך בסוף החודש, זאת בתום חקירה שניהלה להב 433 בחשד לעבירות של טוהר מידות.

לפי עדויות שהגיעו לחוקרים, עמותה בה עבדו שני מקורבים למשפחתו של הרב קיבלה עדיפות, על פני עמותות אחרות, במתן שירותי דת בשירות בתי הסוהר. בעקבות אותה התנהלות, הכניס לכאורה הרב כסף לכיסו הפרטי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קידם עמותה והכניס כסף לכיסו.משמאל, רב שב"ס עופר אלמליח/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרשה זו מצטרפת לאירוע נוסף בו מעורב בכיר בשירות בתי הסוהר. לפי תחקיר וואלה! NEWS, בכיר שב"ס, גונדר אשר שריקי, מקבל הטבות מס בגובה עשרות אלפי שקלים בשנה בניגוד לחוק לכאורה. שריקי, שמכהן כראש אגף האסיר, הצהיר כי הוא מתגורר בעוטף עזה, אולם מידע ועדויות שהגיעו לידינו מצביעים כי מרכז חייו - הקריטריון לפי נקבע אם הוא זכאי להטבת מס - הוא בשוהם, שם הוא מתגורר עם זוגתו. ייתכן כי בקרוב תיפתח חקירה בעניינו של שריקי.

שריקי, לשעבר מפקד מחוז הדרום בשב"ס שאף היה מועמד לתפקיד נציב שב"ס, התגורר עם אשתו לשעבר בבאר יעקב. לפני כשלוש שנים הם נפרדו, והוא העתיק את מקום מגוריו לקיבוץ דורות. מאז הוא בקשר עם זוגתו הנוכחית, ולפני כשנה וחצי עבר שריקי ללון עמה בביתה ולנהל אורח חיים משותף.

מהמידע שהגיע לידי וואלה! NEWS עולה כי שריקי גר בדירה שכורה בדורות, ואינו נחשב חבר קיבוץ. הוא נוהג להגיע לדורות כמה פעמים בחודש, לשם הוא מביא את ילדיו מנישואים הקודמים.

  • עוד באותו נושא:
  • שב"ס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully