וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד העובדות הסוציאליות נגד האוצר: "לא הסכימו לדון באף הצעה שלנו"

יו"ר האיגוד ענבל חרמוני תקפה את המשרד ואמרה כי אינו מוכן לדון בהצעות האיגוד לשיפור תנאי העסקת העובדות. באיגוד מאיימים להשבית בשבוע הבא את שירותי הרווחה אם לא ייענו לדרישותיהם. "לא נמתין שנהפוך בעצמנו למקרי רווחה"

צילום: רוני כנפו, עריכה: ניר חן

יו"ר איגוד העובדות הסוציאליות ענבל חרמוני תקפה היום (שלישי) את משרד האוצר ואמרה כי אינו מוכן לדון בהצעות האיגוד לשיפור תנאי העסקת העובדות וייעול שירותי הרווחה. זאת לאחר שנפגשה היום עם פקידים במשרד. באיגוד מאיימים להשבית שבוע הבא את שירותי הרווחה אם לא ייענו לדרישותיהם.

"נדהמנו לגלות שהאוצר לא הניח שום הצעה על השולחן במטרה למנוע את סגירת השירותים החברתיים. ניכר כי לאוצר יש כוונה כמעט מוצהרת לסגור שירותי הרווחה", אמרה חרמוני וקראה לשר האוצר ישראל כץ להתערב במשבר. "אחרת אנחנו הולכים לסגירה מוחלטת וחסרת תקדים של שירותי הרווחה", הוסיפה.

מחאת העובדים הסוציאליים בירושלים, 25 ביוני 2020. רוני כנפו
"הולכים לסגירה מוחלטת וחסרת תקדים של שירותי הרווחה", מחאת העובדות הסוציאליות/רוני כנפו

לדבריה, "אנחנו לא נמתין עם השבתת שירותי הרווחה רק אחרי שהשכר שלנו יהפוך אותנו בעצמנו למקרי רווחה. אם האוצר רוצה לסגור את בשירותים החברתיים - נסגור אותם עכשיו".

בשבוע שעבר צעדו עובדות ועובדים סוציאליים מתל אביב לירושלים במסגרת המחאה על תנאי העסקתם, העומסים שגדלים משנה לשנה והאלימות המופנית כלפיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully