וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל פסגה של האיחוד האירופי: ראשת ממשלת דנמרק דחתה שוב את חתונתה

מטה פרדריקסן הסבירה כי עליה להגן על האינטרסים של המדינה בפורום הבינ"ל, שאמור לעסוק בהקמת קרן סיוע למדינות שנפגעו קשות ממגיפת הקורונה - ונקבע על היום החגיגי. יום החתונה אמור היה להתקיים כבר בקיץ שעבר, אך נדחה אז בשל הבחירות הכלליות

צילום: רויטרס, עריכה: ירדנה עבודי-פוקס

ראשת ממשלת דנמרק מטה פרדריקסן דחתה את חתונתה בפעם השנייה, כדי שתוכל להשתתף בפסגה של האיחוד האירופי - כך דווח ברשת BBC. מפגש המנהיגים האירופים הוא הראשון מסוגו מאז הטלת הסגרים ברחבי היבשת בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, ועל סדר יומו נמצאות הצעות להקמת קרן לשיקום הנזקים הכלכליים של המגיפה.

מועד הכינוס נקבע בימים האחרונים לימים 17-18 ביולי, כשתאריך החתונה של פרדריקסן עם בן זוגה, בו טנגברג, נופל על היום השני של הפסגה. "אני כל כך מצפה להינשא לאיש המדהים הזה", כתבה המנהיגה בחשבון הפייסבוק שלה בהודעה שבה הודיעה על דחיית האירוע, "אבל, ברור שזה לא פשוט, וכעת הכינוס בבריסל נקבע בדיוק לשבת ביולי שבה תכננו להתחתן". מלכתחילה החתונה הייתה אמורה להיערך בקיץ שעבר, אך היא נדחתה לאור הבחירות הכלליות.

ראשת ממשלת דנמרק מטה פרדריקסן. רויטרס
מחויבת להגנה על האינטרסים הלאומיים. מטה פרדריקסן/רויטרס

פרדריקסן הסבירה את החלטה להתייצב לכינוס ולדחות את החתונה בטענה כי עליה להגן על האינטרסים של דנמרק, אך הבהירה כי היא ובן זוגה, אותו תיארה כ"סבלני מאוד", יינשאו זה לזו בקרוב, הגם שתאריך חדש טרם נקבע.

עד כה, דנמרק התנגדה להקמת הקרן, בטענה שתקציבה המתוכנן גבוה מדי ושעל המדינות שיקבלו את הכספים להחזיר אותו. בעמדה זו נמצאות גם מדינות נוספות באיחוד, כגון הולנד, שוודיה ואוסטריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully