וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הדיווח על מתקפת הסייבר באיראן: תעודות הערכה הוענקו ליחידות מודיעין

24.6.2020 / 23:40

ראש אמ"ן העניק תעודות ליחידת 8200 ולחטיבת המחקר וההפעלה בעקבות פעילות מבצעית חשאית מוצלחת. אלוף הימן בירך: "צעד ראשון ומשמעותי בדרך ארוכה שעוד נכונה לנו". הטקס התקיים כחודש לאחר שפורסם באמצעי תקשורת בעולם כי ישראל ביצעה תקיפת סייבר נגד נמל בדרום איראן

האקרים איראנים השתלטו על אתרים ישראלים/עריכה: ניר חן

ראש אגף מודיעין אלוף תמיר הימן העניק היום (רביעי) תעודות הערכה ליחידות האגף על פעילות מבצעית חשאית מוצלחת שביצעו בעת האחרונה. במהלך הטקס הוענקו תעודות ליחידה 8200 ולחטיבת המחקר וההפעלה. זאת, ברקע הדיווחים על מתקפה סייבר שביצעה ישראל נגד איראן.

"מצטיינים מתוך צורך מהותי, מצטיינים מתוך רעב להצלחה, מצטיינים מתוך חוסר התפשרות על הפרטים הקטנים - זו היא רוח אמ"ן והיא באה לידי ביטוי גם באירוע זה", בירך הימן. "מרגש אותי לגלות פעם נוספת את איכות אנשינו בארגון - משימתיים, תחבולנים ויוזמים".

לדבריו, "אי אפשר להקל ראש ביכולות המבצעיות, בשיתוף הפעולה וההישגים הייחודים שבאו לידי ביטוי במעשיכם. המבצע הזה הוא צעד ראשון ומשמעותי בדרך ארוכה שעוד נכונה לנו".

טקס הענקת תעודות הערכה ליחידות באגף המודיעין של צה"ל. 24 ביוני 2020.. דובר צה"ל
תעודת הערכה שהוענקה ליחידה 8200, היום/דובר צה"ל

הטקס מתקיים כחודש לאחר הדיווחים על מלחמת סייבר בין ישראל לאיראן, במסגרתה בלמה ישראל ניסיון התקפה של טהראן על מתקני המים במדינה. לפי הדיווח, האקרים איראנים ניסו להעלות את רמת הכלור במי השתייה בישראל.

טקס הענקת תעודות הערכה ליחידות באגף המודיעין של צה"ל. 24 ביוני 2020.. דובר צה"ל
"צעד ראשון ומשמעותי בדרך ארוכה שעוד נכונה לנו״. האלוף הימן, היום/דובר צה"ל

זמן קצר לאחר מכן פורסם באמצעי תקשורת בעולם כי ישראל ביצעה מתקפת סייבר בנמל שאהיד רג'אי שבדרום איראן, שהסבה נזק כבד מאוד למקום. לפי הפרסומים, פעולה זו הביאה ליצירת עומסים גדולים על נתיבי השיט והכבישים המובילים לאזור הנמל והשביתה את התנועה בו למשך ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully