וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות השנייה דורשת מברק להכניס תיקונים בתשדיר האינטרנט המהיר

איילה צורף

16.1.2003 / 20:17

בין התיקונים הנדרשים מברק: השמטת המילה "אמיתי" בתיאור השירות של ברק, כך שלא ירמוז כי האינטרנט המהיר של המתחרים לא אמיתי

הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו הורתה לברק להכניס תיקונים בתשדיר ה"כאילו" אינטרנט המהיר שלה. כך נודע ל-TheMarker.

"מבדיקה שערכה הרשות עולה כי מן התשדיר עולה הטעייה, וזאת בניגוד לכללי האתיקה בפרסומת", כך כותבת הרשות לברק. "לפיכך נדרשו התיקונים הבאים: יש להשמיט את המילה 'אמיתי' מן התשדיר, שכן השימוש במילה זו משמעו כי האינטרנט שמציעים המתחרים אינו נחשב לאינטרנט 'מהיר', ולפי כל ההגדרות אינטרנט במסלול של 256 KB הוא אינטרנט אמיתי".

"יש להשמיט את המילה 'קבע', שכן העיתון יכול לערוך בדיקה ולמצוא נתונים מסויימים; כמו כן, יש לציין בקריינות כי החבילה בה מובילה 'ברק 013', היא חבילת הגלישה 500/750 KB בלבד, בעת ציון קריינות זו יש להוסיף: המחיר הזול מותנה בהתחברות לשנה". כמו כן, מבקשת הרשות להגדיל את הכתוביות ולהבהירן, כך שיהיו ברורות וקריאות.

את התיקון הורתה הרשות לברק לבצע עד מחר (יום ו') בשעה 12:00. זאת, בעקבות מכתב שהוציאה אתמול קווי זהב, בו היא דורשת מהרשות להוריד מהאוויר את מסע הפרסום של ברק לאינטרנט מהיר. במכתב ששלחה לרשות טענה קווי זהב כי הפרסום מסב לה נזק, משום שנאמר בו כי האינטרנט המהיר שהיא מציעה אינו באמת אינטרנט מהיר.

סיסמתו של מסע הפרסום של ברק, שעלה ביום שישי: "האינטרנט של המתחרים נותן לכם כאילו אינטרנט מהיר". הוא הופק בידי משרד באומן בר ריבנאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully