וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטלוויזיה מציעה לך להתאגרף עם טייסון

16.1.2003 / 19:15

חברת הפקות בקליפורניה מגבשת בימים אלה פורמט של תוכנית מציאות חדשה: אדם מן היישוב יילחם נגד אלוף העולם לשעבר באיגרוף – וינסה לנצח; לטייסון נמאס מלהכות צלמים ומלצרים?

עידן תוכניות "ריאליטי טי.וי" לא רק שלא פס מן העולם - הוא צובר תאוצה. לדימיון אנשי הטלוויזיה, כצפוי, אין גבול. בארה"ב מפיקים באחרונה תוכנית מציאות חדשה, שבה אזרח מן היישוב יילחם נגד מייק טייסון - אלוף העולם לשעבר באיגרוף. חברת הפקה בקליפורניה מנהלת בימים אלו משא ומתן עם מנהלו האישי של טייסון, בניסיון לגבש הסכם סופי על השתתפותו בתוכנית.

כמה רשתות טלוויזיה בארה"ב כבר הביעו התעניינות ברכישת התוכנית. על פי הרעיון המתגבש, המצלמה תעקוב אחר המתחרה, שאינו ספורטאי בתחום, בעת שיעבור אימונים אינטנסיביים באגרוף לקראת הקרב הצפוי לו מול טייסון. לאחר האימונים המפרכים, ינסה המתחרה את מזלו בקרב מול המתאגרף האימתני.

טייסון מפורסם לא רק בשל הישגיו בקרבות האיגרוף, אלא גם בשל התקריות האלימות שבהן היה מעורב: צלמים, נותני שירותים בבתי מלון, עמיתים למקצוע וכל מי שנקרא בדרכו. הקרב המופרסם של טייסון היה כאשר נשך בחוזקה חלק מאוזנו של אלוף העולם באגרוף לשעבר, איבנדר הוליפילד, במהלך קרב ביניהם.

בשנה שעברה נשלל רישיונו של טייסון לעסוק באיגרוף במדינת נבאדה, לאחר שתקף את המתאגרף הבריטי לנוקס לואיס, במהלך מסיבת עיתונאים שבה השתתפו. הקרב בין השניים נערך בסופו של דבר בממפיס בחודש יוני בשנה שעברה, כשלואיס הביס בקלות את טייסון בקרב על תואר אלוף העולם באגרוף במשקל כבד. בשנות ה-90 ריצה טייסון שלוש שנות מאסר בגין אונס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully