וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגנה מפני הקורונה: המנהרה המיוחדת של פוטין

17.6.2020 / 13:47

מתקן שהוקם בכניסה למעונו של נשיא רוסיה, המתבודד מאז פרוץ המגיפה, מרסס חומרי חיוטי על כל מי שרוצה להיפגש עמו. כל המבקרים נדרשים לעבור בדיקות קורונה

עריכה: ניר חן

כל מי שנפגש עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין במעונו צריך לעבור דרך מנהרת חיטוי על מנת להגן עליו מפני נגיף הקורונה. פוטין מבודד את עצמו במעונו נובו-אוגריובו שבפאתי מוסקבה, אף שהוא הופיע בציבור ללא מסיכה במהלך "יום רוסיה" ביום שישי האחרון.

כחלק מאמצעי הזהירות, המבקרים הולכים דרך המתקן, שתיעוד הפעלתו פורסם בתקשורת הרוסית, ומרוססים מלמעלה ומהצד. הרשויות במחוז פנזה שממזרח למוסקבה, שם יוצר המתקן, שיבחו אותו בתור כזה המבטיח את ביטחונו של ראש הממשל וכל מי שמבקר אותו.

הממשל המחוזי אמר כי צוותו של הנשיא יצר קשר עם החברה היצרנית, שעד התפרצות הקורונה התמחתה בציוד ניקוי אוטומטי עבור צרכים תעשייתיים. על פי היצרנים, המתקן משתמש במערכת זיהוי פנים ויכול למדוד חום למבקרים.

הקרמלין נקט סדרת צעדים כדי להגן על פוטין, כולל בדיקות שגרתיות שלו ושל כל מי שבא במגע עמו. דוברו של הנשיא אמר כי כל מי שמבקר אותו צריך לעבור בדיקת קורונה.

במעונו של פוטין הותקנה מנהרה מיוחדת לחיטוי נגד קורונה. -, אתר רשמי
מרוססים מלמעלה ומהצד. המנהרה המובילה לפוטין/אתר רשמי, -

הנשיא החל לקיים שיחות וידאו עם בכירי ממשלו באפריל, פרט לכמה חריגים, כמו פגישתו פנים מול פנים עם מנהל ענקית הנפט "רוסנפט", איגור סצ'ן, ב-12 במאי. למרות זאת, כמה מחברי החוג הפנימי של הנשיא נדבקו בנגיף, כולל דוברו דימטרי פסקוב, אך הוא ציין כי הם לא נפגשו בעת שבה היה יכול להדביק אותו. גם ראש הממשלה מיכאיל מישוסטין חלה בנגיף לאחרונה.

אמצעי הזהירות המוקפדים סביב פוטין הכעיסו את יריביו, המציינים את העובדה שהקרמלין קבע שבטוח מספיק לקיים את משאל העם ב-1 ביולי על השינויים בחוקה שיאפשרו לו לשלוט עד 2036.

"שיתקינו את זה בכל קלפי ואז יערכו הצבעה", כתב פרשן בעיתון קומסומולסקיה פרבדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully