וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות מבקשת 15 חודשי מאסר בפועל למשה איבגי, שהורשע במעשה מגונה

14.6.2020 / 9:59

השחקן הורשע בחודש ינואר האחרון בשני מעשים מגונים באישה שעבדה עמו במהלך צילומים לסרט ב-2012, אך זוכה מחמת הספק בשני אישומים של מעשים מגונים והטרדה מינית מצד שלוש מתלוננות נוספות. סניגורו ביקש מבית המשפט להסתפק בעונש מאסר על תנאי ועבודות שירות בלבד

עריכה: ירדנה עבודי-פוקס

הפרקליטות ביקשה היום (ראשון) להטיל 15 חודשי מאסר על השחקן משה איבגי, שהורשע במעשה מגונה. זאת, במסגרת שלב הטיעונים לעונש במשפטו של השחקן. סניגורו של איבגי, עו"ד מיכאל כרמל, ביקש לעומת זאת להסתפק במאסר על תנאי ועבודות שירות בלבד. "נבקש שבית המשפט יאמץ את תסקיר שירות המבחן כלשונו, דהיינו מאסר על תנאי ועבודות שירות", אמר כרמל.

איבגי הורשע בבית משפט השלום בחיפה בחודש ינואר האחרון באישום אחד של שני מעשים מגונים באישה שעבדה עמו במהלך צילומים לסרט ב-2012. השופט זיו אריאלי זיכה אותו מחמת הספק בשני אישומים של מעשים מגונים והטרדה מינית מצד שלוש מתלוננות נוספות.

"פרשייה שהחלה בקול תרועה רמה על ידי וואלה! הסתיימה בזיכוי מהדהד משלושה אישומים והרשעה בשני מעשים מגונים, כשאלמלא מדובר היה באיבגי לא היה מוגש כתב אישום כלל", אמר עו"ד כרמל לוואלה! NEWS. "איבגי, שחקן אהוב בישראל, שלא פחד להשמיע את דעתו כנגד ממשלת נתניהו ולבטא את דעתו בנושאים פוליטיים, העדיף עם התפוצצות הפרשה להתנתק ניתוק מוחלט מהעשייה בתחום. במשך חמש שנים נמנע מעיסוק בתחום שכה אהוב עליו. מדובר בעונש עצום עוד לפני כל בית משפט שהוא. כזכור הוא הורשע על כך שליטף את גבה של מתלוננת, ובמקרה השני הורשע על כך שדיבר בצורה לא נאותה. מדובר באותה מתלוננת".

משה איבגי משפט חיפה. ראובן קסטרו
איבגי בבית המשפט השלום בחיפה, 2018/ראובן קסטרו

במהלך חודש אוגוסט 2012 השתתף איבגי בסרט קולנוע, ובאחד מימי הצילומים ישבה א' לבושה בגופייה. השחקן ניגש לא' מאחור וליטף את גבה לכל אורכו, תוך שהוא מכניס את ידו מתחת לגופייתה. כל זאת שלא בהסכמתה ולשם גירוי, סיפוק או ביזוי מיניים. א' הופתעה ושאלה: "וואו, מה אתה עושה?", בתגובה ענה לה איבגי: "הפירצה קוראת לגנב". באירוע אחר, במהלך הפסקה ביום צילומים לסדרת הטלוויזיה "הבורר", נצמד השחקן לגופה של א', חיבק אותה בחוזקה, קירב את פיו לאוזנה ולחש לה כי היה רוצה "לזיין" אותה.

הפרשה נחשפה באתר וואלה! NEWS במסגרת תחקיר בו טענו נגד איבגי כמה נשים, אליהן התווספו עוד חמש עם החשיפה התקשורתית. עם זאת, הפרקליטות הצליחה לגבש אישומים רק בגין תלונותיהן של ארבע מהן. מהאישום החמור ביותר זוכה איבגי, לאחר שהמתלוננת המדוברת סירבה להופיע בבית המשפט ולמסור את עדותה.

עוד בוואלה!

"אני לא רוצה שמשה איבגי יישב בכלא, אני רוצה שיבקש סליחה"

לכתבה המלאה

מאז עלתה הפרשה לכותרות, בחר איבגי לקחת צעד אחורה וחדל להשתתף בפרויקטים בתעשייה. איבגי מכחיש את המיוחס לו מכל וכל וטוען כי "תפרו לו תיק". לדבריו, הוא לא ביצע את העבירות והתלונות נגדו הוצאו מהקשרן. עוד טען כי התלונות נופחו על ידי המתלוננות כל אחת מסיבותיה היא, אם על רקע מניע כלכלי, שידול של המשטרה להגיש תלונה על משהו שלא נחשב פלילי, או בעקבות "המסע התקשורתי שאורגן כנגדו וכנגד גברים נוספים בעלי כוח והשפעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully