וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: חייל צה"ל מחלץ פלסטיני מקטטה עם יהודים בחברון

13.6.2020 / 15:18

בסרטון שהופץ ברשת נראית קבוצה של יהודים מכה פלסטיני במהלך תגרה שהתפתחה בין הצדדים. חייל מכוח צה"ל שהוזעק למקום נראה הודף את התוקפים, שממשיכים להכות את הגבר

צילום: תוכן גולשים - שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים עריכה: איתי עמרם

בתיעוד שהופץ היום (שבת) נראה חייל צה"ל מחלץ פלסטיני במהלך תגרה עם יהודים בחברון. התקרית האלימה התרחשה אמש בעת חיכוך שהתפתח בין יהודים לפלסטינים בעיר, במהלכה יודו אבנים והושלכו בקבוקים. כוחות צה"ל שהגיעו למקום פיזרו את האירוע במהירות.

בסרטון נראית קבוצת יהודים מכה גבר פלסטיני, שמשיב להם חבטות ובין הצדדים מתפתחת תגרה. חייל מכוח צה"ל שהוזעק למקום התערב בקטטה ונראה הודף את קבוצת היהודים, תוך שהוא מנסה להרחיק את הפלסטיני מהמקום. היהודים אינם נרתעים וממשיכים בניסיונות להכות את הגבר. הישראלים המופיעים בתיעוד הם לא בני היישוב היהודי בחברון.

חיילי צה"ל תועדו מחלצים פלסטיני שנקלע לקטטה אלימה עם יהודים בחברון, 12 ביוני 2020. ללא, צילום מסך
תיעוד הקטטה בחברון, הלילה/צילום מסך, ללא

לאחרונה נרשמה מתיחות בחברון עם כמה אירועי אלימות שהתרחשו באזור. לפני פחות מחודש חייל צה"ל נפצע באורח בינוני עד קשה בפיגוע דריסה, סמוך להתנחלות נגוהות שבדרום הר חברון. המחבל נורה למוות בזירה, שנמצאת בשטחי החטיבה המרחבית יהודה. מתחקור ראשוני של צה"ל עולה כי הנהג הדורס נסע במהירות לעבר לוחמי צה"ל, סמוך לעמדה צבאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully