וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספר חדש: "מלניה דחתה את המעבר לבית הלבן כדי לשנות את ההסדר עם טראמפ"

13.6.2020 / 13:14

בספר, שכותרו "סיפורה הבלתי מסופר של מלניה טראמפ", נכתב כי הגברת הראשונה עיכבה את המעבר לוושינגטון. זאת מאחר שרצתה למשוך זמן כדי להספיק לתקן את ההסכם הכספי מול הנשיא שיבטיח את עתידה שלה ושל בנם ברון. מלניה: "הספר שייך לז'אנר הבדיוני"

רויטרס

מלניה טראמפ, רעייתו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, דחתה את המעבר מביתם שבניו יורק לבית הלבן ב-2017 אחרי היבחרותו של בעלה כדי לשנות את התנאים בהסכם הטרום-נישואים בין בני הזוג, במטרה להבטיח את עתידם הכלכלי שלה ושל בנם המשותף ברון - כך עולה מספר חדש שקיבל את השם "The Art of Her Deal: The Untold Story of Melania Trump". קטעים מתוך הספר פורסמו בסוכנות הידיעות אי-פי והספר צפוי להתפרסם בעוד שלושה ימים.

מרי ג'ורדן, מחברת הספר, כתבה כי קמפיין הבחירות ב-2016 היה מלא בדיווחים על בגידות לכאורה של טראמפ, והגברת הראשונה למדה פרטים חדשים על אותם מקרים שדווחו בתקשורת האמריקנית, מה שהביא אותה לרצות לבחון מחדש את ההסכם מול בעלה. ג'ורדן, כתבת הוושינגטון פוסט, כתבה כי מלניה רצתה למשוך זמן כדי לשפר את ההסכם, שבו נמצא גם ההסדר הכספי שלה עם טראמפ. הגברת הראשונה אמרה כי היא רצתה לחכות עד סוף שנת הלימודים כדי לעבור לבירה. הבית הלבן דחה את הנטען בספר.

מלניה ודונלד טראמפ מחוץ לכניסה סנט פול בוושינגטון, 2 יוני 2020. רויטרס
"עוד ספר על גברת טראמפ עם מידע ומקורות כוזבים". הנשיא והגברת הראשונה בוושינגטון/רויטרס

ג'ורדן מביאה בספרה ציטוטים מתוך ריאיונות שערכה עם כמה אנשים הקרובים לזוג טראמפ, מהם עולה כי במהלך הקמפיין, מלניה חשבה שהרבה השתנה מאז שהיא חתמה על הסכם הנישואים. היא נמצאת בזוגיות עם טראמפ זמן רב יותר מכל אישה אחרת והיא האמינה שהיא תרמה תרומות מכריעות להצלחתו, כתבה ג'ורדן. היא גם רצתה להבטיח שברון יקבל את "נתח הירושה הראוי" שלו, במיוחד אם בתו של הנשיא, איוונקה, תירש את מושכות העסק המשפחתי.

על פי הדיווח בוושינגטון פוסט, ג'ורדן קיימה יותר ממאה ריאיונות לספרה, כולל עם חברי כיתתה של הגברת הראשונה במולדתה סלובניה וכן מושל ניו ג'רזי לשעבר, כריס כריסטי, שתמך בטראמפ בקמפיין הבחירות.

סטפני גרישם, דוברת הגברת טראמפ, אמרה כי הספר מבוסס על מידע לא מדויק. "עוד ספר על גברת טראמפ עם מידע ומקורות כוזבים", אמרה גרישם בהצהרה. "ספר זה שייך לז'אנר הבדיוני". הגברת הראשונה וברון, שהיה אז בן 11, עברו לבית הלבן בתחילת יוני 2017, ולפי המתואר בספר מלניה נראתה מאושרת בהופעותיה כשנה לאחר מכן.

עוד בוואלה

פסל של מלניה טראמפ הוצב בעיר הולדתה בסלובניה. לא כולם מתלהבים

לכתבה המלאה
מלניה טראמפ דונלד טראמפ בארון טראמפ הבית הלבן. רויטרס
הבן המשותף ברון והזוג טראמפ/רויטרס

ג'ורדן כתבה כי "לדברי שלושה אנשים הקרובים לטראמפ, סיבה מרכזית היא שהיא סוף סוף הגיעה להסכם פיננסי חדש ומשופר משמעותית עם טראמפ, שהשאיר אותה במצב כלכלי טוב יותר באופן בולט". עוד נכתב כי "המקורות האלה לא ידעו בדיוק מה היא ניסתה לשפר, אבל זה לא היה פשוט יותר כסף".

עוד נכתב בספרה כי מלניה טראמפ רצתה "הוכחה בכתב" כי ברון יטופל באופן שווה לשלושת ילדיו הגדולים של טראמפ, בכל הנוגע להזדמנויות כספיות וירושה. בין הסעיפים המדוברים הופיעה מעורבותו האפשרית של ברון בעסק המשפחתי, בארגון טראמפ ובבעלות על רכוש טראמפ, על פי הספר. אדם המכיר את פרטי המשא ומתן ציין כי ברון הוא בעל אזרחות סלובנית, מה שעלול להציב אותו במצב טוב אם הוא רוצה להיות מעורב בעסקי טראמפ באירופה. "מלניה רצתה וקיבלה פתיחת אפשרויות עבורו", נכתב בספר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully