וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מזימת המפיקה והקוראת בקלפים": אם ובתה מהצפון נאשמות בהטרדת נאנסת

על פי כתב האישום, השתיים ניסו ליצור קשר תוך התחזות קשר עם צעירה שנאנסה, כדי לרכוש את אמונה ולשכנע אותה לשנות את גרסתה. זאת כדי להפחית את חלקו של קרוב משפחתן, הנאשם גם בפרשת האונס הקבוצתי. "תעוזה ותחכום כאלו במטרה להדיח עד לא זכורים לנו"

עריכה: ירדנה עבודי-פוקס

(בווידאו: הארכת מעצר לחשוד באונס ילדה בת 13 ברמת השרון, אתמול)

כתב אישום הוגש נגד אם ובת שהונו והטרידו צעירה שנאנסה בידי קרוב משפחתם - כך הותר היום (רביעי) לפרסום. על פי כתב האישום, השתיים, דודתו של הנאשם בת ה-54 ובתה בת ה-29 מהצפון, ניסו ליצור קשר, תוך התחזות, עם צעירה שנאנסה, כדי לרכוש את אמונה ולשכנע אותה לשנות את גרסתה. זאת כדי להפחית את חלקו של קרוב משפחתן.

הפרקליטות מייחסת לנאשמים עבירות כגון ניסיון להדחת עד, הטרדת עד, ושיבוש הליכי משפט - הכל בנסיבות מחמירות. עם הגשת הפרקליטות היום את כבת האישום בבית המשפט המחוזי בנצרת הוסר חלקית צו איסור פרסום שהוטל על הפרשה.

ראשיתה של פרשיית השיבוש נעוצה בכתב אישום בגין אונס, שהוגש בחודש נובמבר האחרון נגד בר מרג'ני, בן 27, ואור מלול, בן 29 - שניהם ממושב מרגליות - וכן נגד מאיר כהן, בן 29 ממושב משמר הירדן. זמן קצר לאחר מכן, יצרו שתי הנשים, - דודתו ובת דודתו של הנאשם, קשר עם הנאנסת, צעירה כבת 20. מכתב האישום בפרשיית האונס עולה כי זמן קצר אחרי שהוגש האישום שכרה האשה-הדודה, דירה סמוך למגורי הצעירה שנאנסה.

ניידת המשטרה מחוץ לביתה של האם החשודה שדקרה את בנה בעילוט 18 בדצמבר 2019. צ, צילום מסך
ניסו לשכנע את הנאנסת לשנות את גרסתה. ניידת משטרה/צילום מסך, צ

על פי עובדות כתב האישום, עם הזמן היא יצרה ובנתה עם הצעירה קשרי אמון, סיפרה לה כי היא מעורבת בהפקת "סידרה דוקומנטרית בנושא נפגעות עבירות מין" ושכנעה אותה לדבר עם בתה - אותה הציגה כ"פותחת בקלפים". היא הסבירה לה כי הבת תספר לה את אשר התרחש בפרשיית האונס, ובכך למעשה תגרום לצעירה לשנות את הגרסה שמסרה לחוקרי המשטרה בתיק האונס, מה שעשוי להוביל להפחתה בחלקו של בן הדוד הנאשם באותו מקרה אונס.

חוקרי המשטרה העלו כי בין שיחת טלפון בין השתיים, במסגרתה הנאשמת אכן "פתחה בקלפים", ועל פי עדותה של הנאנסת - אותה אישה אכן אמרה לה כי אחד הנאשמים כלל לא השתתף באונס. יצוין, כי הנאשמת הצעירה טוענת כי לא ידעה לפני השיחה ובמהלכה את זהותה של הנאנסת.

אולם, אז החלה הצעירה לחשוד, וכשחיפשה את שמה של "הקוראת בקלפים" גילתה את הקשר המשפחתי בין שתי הנשים לאחד הנאשמים. בעקבות זאת, היא פנתה למשטרה, ובזכות יוזמתה זו נפתחה חקירה בעניין, שהובילה למעצר האם ובתה, וכן קרוב המשפחה הנאשם בתיק האונס, ששהה עד כה במעצר בית.

"תחכום עברייני שלא נזכר כמותו"

חוקרי תחנת המשטרה בקרית שמונה, שחקרו את פרשיית האונס, הם גם מי שנדרשו לפצח את החשד לניסיון שיבוש המשפט בגינו. גורם בכיר במשטרה אמר לוואלה! NEWS: "תעוזה כזו ותחכום כזה במטרה להדיח עד במשפט בגין פשע חמור לא זכור לנו מעולם".

במקביל להגשת כתב האישום מבקשת פרקליטות מחוז צפון, באמצעות התובעות עו"ד אליזבט קדמון ועו"ד מרינה רוזנפלד, עיון חוזר בשחרורו למעצר הבית של הנאשם ואת מעצרו הממשי מאחורי סורג ובריח עד תום ההליכים בגין פרשיית האונס כולה.

סניגוריו של הנאשם, עורכי הדין משה גלעד וזיו גלעד, אמרו כי הוא מכחיש כל קשר לניסיון שיבוש החקירה. "לאחר שנקבל את חומרי החקירה, נוכל להגיב לגופו של עניין".

עו"ד נטע לב המייצגת את האם, מסרה: "מרשתי כופרת באישומים. אנחנו נקבל את חומרי הראיות ונלמד אותם". עו"ד לואי אלמאן, המייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את הבת "הקוראת בקלפים", אמר כי "מדובר בצעירה אם לתינוקת. הצעירה מכחישה את האישומים. היא שיתפה פעולה עם החוקרים ומסרה גרסה להשתלשלות האירועים. לטענתה, לא פגשה את המתלוננת ואין לה כל הכרות איתה. אנו ממתינים לקבל את חומרי החקירה ולאחר שנלמד אותם נגיב בבית המשפט".

אונס קבוצתי אחרי מסיבה בפאב

פרשת האונס אירעה בסוף חודש אוקטובר אשתקד. במסגרתה, שלושה תושבי הצפון נאשמים באונס קבוצתי של הצעירה. על פי כתב האישום, שגם הוא הותר לפרסום רק באופן חלקי, הם פגשו את הצעירה בפאב מקומי ביישוב בגליל העליון והבחינו שהיא שיכורה. אז עקבו אחריה וארבו לה, וביצעו את זממם תוך שניצלו את העובדה שהייתה בגילופין.

הנאשמים שוחררו למעצרי בית באיזוק אלקטרוני ותנאים מגבילים אחרים. הדיונים בבית המשפט נערכים בדלתיים סגורות.

כתב האישום מייחס לשלושה עבירות של אונס קבוצתי, מעשי סדום, בעילה שלא בהסכמה חופשית, בעילה בנוכחות אחר, שיבוש מהלכי משפט ועבירות נוספות. אחד מהצעירים מואשם שהקליט את הצעירה תוך כדי המעשים. השלושה מואשמים גם בכך ששידלו אותה לאשר כי הסכימה למעשים. בגין הקלטה זו מואשמים השלושה גם בפגיעה בפרטיות.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully