וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוד הגיוני בסה"כ: מצאה שני אליגטורים רבים מחוץ לדלת ביתה

25.6.2020 / 0:03

תושבת פלורידה שמעה רעש מוזר מחוץ לביתה, פתחה את הדלת וגילתה שני אליגטורים נלחמים זה בזה ממש על סף דלת הכניסה שלה. הסרטון לא לבעלי לב חלש

Susan Geshel

מהיום אנחנו לא פותחים את הדלת בלי להסתכל בעינית: תושבת פורט מאיירס, פלורידה, שמעה נקישות בדלת ביתה ומיהרה לפתוח אאתה - רק כדי למצוא שם שני אליגטורים זועמים בעיצומו של קרב. הסרטון של המפגש חסר כל ההיגיון הזה פורסם בפייסבוק בשבוע שעבר על ידי סוזן גשל. כשהבחינה בזוחלים לראשונה, קצת לפני השעה 7 בבוקר, סיפרה גשל ל"חדשות פורט מאיירס" כי אחד האליגטורים הצמיד את החוטם שלו לדלתה בזמן שהאחר נמצא כמה מטרים ממנו כשחוטמו פתוח לרווחה.

את מה שקרה לאחר מכן כבר אפשר לראות בסרטון. גשל ממהרת לקרוא לבעלה: "ג'ו, הם נלחמים! הם נלחמים! אלוהים אדירים, הם נלחמים מחוץ לדלת". בסרטון נראה אחד האליגטורים נועץ את שיניו בגופו של השני ודוחף אותו לקיר.

צפו ברגע המלחיץ הזה:

גשל סיפרה שמעולם לא נתקלה באליגטורים בחצר ביתה ולא הצליחה לעכל את מה שעיניה רואות. לאחר כעשרים דקות שהשניים רחרחו סביב ביתה, אחד התנינים חצה את הרחוב לבית השכן, שזכה גם להפתעה מלחיצה משהו, והשני נעלם מהאזור וכנראה עשה את דרכו לבריכה הסמוכה, לדברי גשל.

דוברת ועדת שימור הדגים וחיות הבר בפלורידה, מלודי קילבורן, אמרה כי האליגטורים נוטים להסתובב בעיירות מאוכלסות כשמזג האוויר חם מאוד. לדבריה, אלה הגיבו באלימות כי הם מצאו עצמם במתחם מוקף בקירות.

סוזן גשל מצאה זוג אליגטורים מחוץ לביתה. פייסבוק, צילום מסך
סוזן גשל מצאה זוג אליגטורים מחוץ לביתה/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully