וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעג על ממשלת בריטניה: "איסור על סקס" כחלק ממגבלות הקורונה

2.6.2020 / 11:46

הצהובונים והרשתות החברתיות בממלכה הביעו זלזול כלפי התקנות החדשות, שלפיהן אסור לשני בני אדם ויותר להיות במקומות סגורים. "זה למען ביטחונם", אמר שר בממשלה, שהבהיר כי אין משמעות הדבר שמותר לקיים יחסי מין במקומות פתוחים

צילום: רויטרס, עריכה: ירדנה עבודי-פוקס

ממשלת בריטניה זכתה ללעג רב היום (שלישי) אחרי שבמסגרת מגבלות הקורונה חל "איסור על יחסי מין", כפי שהגדירו זאת כמה כלי תקשורת. עם זאת, בממשלתו של בוריס ג'ונסון אמרו כי התקנות נועדו לשמור על ביטחונם של האזרחים.

כחלק מהשינויים שנכנסו אתמול לתוקף, על התושבים נאסר להשתתף בהתכנסות פומבית או ציבורית במקום סגור שבו יש שני בני אדם או יותר. הצהובונים כינו זאת "איסור על זיונים", אך השר סיימון קלארק הגן היום על המהלך.

"מדובר כאן על כך שנבטיח שאנשים לא יישארו מחוץ לבית בלילה", אמר לתחנת הרדיו LBC כשנשאל על האיסור. כשנשאל אם משמעות הדבר שזוגות יוכלו לקיים יחסים במקומות פתוחים, צחק השר ממשרד הבינוי ואמר: "אפשר להגיד שהסכנה בהעברת הנגיף נמוכה יותר באוויר הפתוח מאשר במקום פנימי, אבל ברור שאנחנו לא מעודדים אף אחד לעשות דברים כאלו במקומות פתוחים, עכשיו או בכל זמן אחר".

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון וארוסתו קארי סימונדס, 9 במרץ 2020. רויטרס
"האם הם ידפקו על חלונות?". ג'ונסון וארוסתו קארי סימונדס/רויטרס

בטוויטר, #sexban היה אחד ההאשטגים המחופשים ביותר. חלק ציינו את חייו האישיים הלא שגרתיים של ג'ונסון עצמו ואחרים הזכירו את יועצו הבכיר דומיניק קאמינגס, שהפר את התקנות.

חבר הפרלמנט השמרני טוביאס אלווד אמר לערוץ ITV כי המדיניות היא אבסורדית. "אני שמח לומר שזה מגוחך", אמר.

אחרים תהו כיצד ייאכפו התקנות החדשות.

"יהיה 'כוח סקס' מיוחד שיבטיח שכולם מצייתים", כתב ין ווד בחשבון הטוויטר שלו. "האם הם ידפקו על חלונות וישלחו מל"טים או משהו?".

  • עוד באותו נושא:
  • בריטניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully