וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצאים לדרך: קבינט הקורונה של הממשלה החדשה התכנס לראשונה

27.5.2020 / 21:18

במוקד הדיון המשותף הראשון של ועדת השרים, שאמורה לעסוקה בהתמודדות עם משבר הקורונה והשלכותיו, תכנית התמריצים למעסיקים להחזרת עובדים למשק. נתניהו: "אנחנו ניגשים ישר לעבודה"

שר האוצר כץ הציג את מתווה המענק לעידוד התעסוקה/--

קבינט הקורונה של הממשלה ה-35 התכנס היום (רביעי) לראשונה, לצורך דיון שעיקרו סקירה של ראש המל"ל מאיר בן שבת. "זהו המפגש הראשון, הישיבה הראשונה של קבינט הקורונה", פתח ראש הממשלה בנימין נתניהו את הדיון. הוא הכריז כי מיד לאחר סקירה על מצב התחלואה, המגמות בארץ ובעולם, פעולות מרכזיות שנעשו וכיווני הפעולה המתוכננים, תידון התכנית לטפל בתכנית לחלוקת הסיוע בסך 14 מיליארד שקלים. "אנחנו ניגשים ישר לעבודה", אמר.

במהלך הדיון, השרים הביעו תמיכה בתוכנית שר האוצר ישראל כץ למענק עידוד תעסוקה של שישה מיליארד שקלים כדי לתמרץ מעסיקים להחזיר את העובדים לעבודה בהקדם בעקבות משבר הקורונה. במהלך הישיבה שר הכלכלה עמיר פרץ הביע התנגדות לתכנית, וסוכם כי הוא ושר האוצר ידונו בסעיף במתווה המקצה מענק של חצי מיליון שקלים לעידוד התעשיינים. תזכיר החוק הופץ אתמול והוא צפוי להגיע לאישור הממשלה ביום ראשון הקרוב, כשהכוונה היא להתחיל בהליכי חקיקה בכנסת ביום שני.




.

כינוס ועדת השרים בנושא התמודדות עם משבר הקורונה 27 במאי 2020. קובי גדעון / לע"מ, אתר רשמי
כינוס קבינט הקורונה, הערב/אתר רשמי, קובי גדעון / לע"מ

קבינט הקורונה אמור לשמש מסגרת תיאום עליונה בין כלל הגורמים הממשלתיים העוסקים בטיפול במשבר הקורונה, על מנת לטייב את פעולותיה של הממשלה בכל הנוגע להשלכות המשבר על התחום הבריאותי, החברתי והכלכלי, ריכוז אסטרטגיית היציאה ממשבר הקורונה בהיבטים השונים, וההיערכות לקראת התפרצות חוזרת של נגיף הקורונה. בראש קבינט הקורונה יעמוד ראש הממשלה, ממלא מקומו יהיה שר הבריאות יולי אדלשטיין, והוא ימנה בסך הכול 14 חברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully