וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החזאית הסקסית בעולם" טוענת: יש לי חוש שישי ואני מתקשרת עם המתים

19.6.2020 / 0:01

סול פרז, החזאית הלאומית של ארגנטינה ובעלת 5.4 מיליון עוקבים באינסטגרם, משוכנעת שהיא ניחנה ביכולות על טבעיות מיוחדות. בראיון מיוחד היא סיפרה על החזיונות בה פגשה את בני משפחתה המתים, וטוענת שהיא מקבלת ייעוץ קבוע מסבתה המנוחה

lasobrideperez

מריה סול פרז, החזאית הלאומית של ארגנטינה היא גם שחקנית ודוגמנית והיא התפרסמה בכל העולם זכות יופיה יוצא הדופן שבזכותו קיבלה את הכינוי "החזאית הסקסית בעולם", אבל כעת מגיע טוויסט בעלילה כשהיא טוענת שהיא ניחנה בתכונות על טבעיות מולדות שכוללות שיחות ומפגשים שהיא מנהלת עם אנשים מתים.

בריאיון לתוכנית הטלוויזיה הארגנטינאית Podemos Hablar ("אפשר לדבר"),סיפרה פרז בת ה-26, שמתחזקת גם חשבון פופולארי באינסטגרם עם 5.3 מיליון עוקבים, שיש לה חוש שישי.

"אני זוכרת את התחושה הזו משלב מוקדם מאוד בחיים. בתור ילדה קטנה, תמיד הרגשתי שיש משהו לידי, הייתי משוכנעת שיש נוכחות של משהו שאנחנו לא רואים", אמרה. "פעם, כשהייתי בת 14 או 15, אמו של אחד החברים שלי מתה. באותה תקופה התחלתי ללכת לחדר כושר והפסקתי לאכול. אני לא יודעת למה, אבל היו לי בעיות עם אוכל. לילה אחד, אמו המתה של החבר הופיעה בחלום שלי. היא הגיעה למקלחות של חדר הכושר, נגעה בצוואר שלי ואמרה שאני עומדת להיות חולה. התעוררתי בוכייה ומפוחדת, ובאותו לילה חיפשתי בגוגל את השם של המחלה שאמו של החבר ניבאה שתהיה לי בחלום. באופן מדהים למדי, מה שהיא אמרה התאים בדיוק למה שחוויתי. המחלה הזו תיארה מצב שבו את לא מעוניינת לאכול".

עוד בוואלה!

החזאית הסקסית בעולם מוטרדת מינית: "מפחדת לצאת מהבית"

לכתבה המלאה
החזאית הארגנטינאית סול פרז. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
סבתא ממשיכה ללוות אותה שנים אחרי מותה. סול פרז/צילום מסך, מתוך אינסטגרם
החזאית הארגנטינאית סול פרז. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
החזאית הארגנטינאית סול פרז/צילום מסך, מתוך אינסטגרם
החזאית הארגנטינאית סול פרז. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
החזאית הארגנטינאית סול פרז/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

בשלב מסוים, היא טוענת, החלה לתקשר מדי יום עם סבתה שמתה בתאונה. "זה קרה באופן תמידי. בכל לילה הייתי מתעוררת בארבע לפנות בוקר בתחושה שמישהו נוגעת ברגליים שלי. לא יכולתי לישון והדלקתי את האורות. לא קרה לי שום דבר, אבל הרבה אנשים אמרו לי שיש לי יכולות על טבעיות. אני לא יודעת כבר מה אמיתי ומה לא, ומה חלום ומה מציאות. כשאני מרגישה שמשהו עומד לקרות או כשאני מאוד לחוצה, סבתא שלי מופיעה לי בחזיון ומחבקת אותי".

אולי, מי יודע, יש כאן התחלה של קריירה שנייה.

View this post on Instagram

Hoy #Noticiasde20a22

A post shared by Sol Perez (@lasobrideperez) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully